Последние новости

1992 ԹՎԱԿԱՆԻՆ ՄԱԿ-Ի ԿՈՂՄԻՑ ՃԱՆԱՉՎԱԾ ՀՀ ԵՎ Ադ.Հ ՊԵՏԱԿԱՆ ՍԱՀՄԱՆՆԵՐԸ ՀԻՄՔ ԵՆ ՍՅՈՒՆԻՔՈՒՄ ՍԱՀՄԱՆԱՅԻՆ ԽՆԴՐԻ ԼՈՒԾՄԱՆ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ՍԱՀՄԱՆԱԳԾՄԱՆ ԵՎ ՍԱՀՄԱՆԱԶԱՏՄԱՆ ՀԱՄԱՐ

Հայաստանի շրջակա տարածաշրջանում խաղաղության-պատերազմի դինամիկան գրավում է բոլոր այն դերակատարների սևեռուն ուշադրությունը, որոնք իրենց միջազգային անվտանգային շահերն են առաջ մղում Մեծ Մերձավոր Արևելքի պայթյունավտանգ աշխարհառազմավարական տարածքում։

Այս համատեքստում Ադրբեջանի եվ Հայաստանի միջեվ սահմանագծման ու սահմանազատման խնդիրը, լինելով միջազգային հանրության ուշադրության կենտրոնում, պահանջում է ՀՀ և Ադ.Հ միջև շփման գիծը որպես բանակցությունների գործընթացի մեկնակետ դիտարկելու իրավազորության գիտափորձագիտական գնահատական:

Այդ առնչությամբ բանակցող կողմերը և ԵԱՀԿ Մինսկի խմբի համանախագահող պետությունները՝ ՌԴ-ն, ԱՄՆ-ը և Ֆրանսիան, պետք է ուշադրության առնեն միջազգային-իրավաչափ հետևյալ փաստարկների ապացուցվածությունը.

1. Ադրբեջանի և Թուրքիայի կողմից Ղարաբաղում ուժի և ուժի սպառնալիքի չկիրառման սկզբունքների խախտումով 44-օրյա ռազմական ագրեսիայի նախաձեռնման փաստի անհերքելիությունը (1),

2. Լեռնային Ղարաբաղի դեմ ռազմական ագրեսիայում Ադրբեջանի և Թուրքիայի կողմից ԻԼԻՊ-ի (միջազգային հանրության, այդ թվում ԵԱՀԿ Մինսկի խմբի համանախագահ պետությունների կողմից հակաօրինական և ահաբեկչական ճանաչված կազմակերպության) ջիհադիստներին ներգրավելու փաստի անհերքելիությունը (2):

Այսպիսով, ջիհադիստ ահաբեկիչների ներգրավմամբ Ադրբեջանի և Թուրքիայի ռազմական ագրեսիայի արդյունքում ստեղծված ներկայիս շփման գիծը չի կարող դիտարկվել որպես միջազգային-իրավական հիմք՝ 2020թ. սեպտեմբեր-նոյեմբեր ամիսներին Ղարաբաղում 44-օրյա պատերազմի արդյունքում ստեղծված սահմանները հստակեցնելու համար:

Հայաստանի Հանրապետության և Ադրբեջանի Հանրապետության միջև պետական սահմանների սահմանագծման և սահմանազատման գործընթացի կազմակերպման շուրջ բանակցությունների համար միջազգային-իրավաչափ հիմք են հանդիսանում ՀՀ և Ադ.Հ միջազգայնորեն ճանաչված պետական սահմանները: Որպես տեղեկանք հարկ է ընդգծել, որ Միավորված ազգերի կազմակերպության կողմից ինչպես Հայաստանի Հանրապետության, այնպես էլ Ադրբեջանի Հանրապետության պետական սահմանների ճանաչումը միջազգային-իրավաչափ փաստ է դարձել միաժամանակ՝ 1992թ. մարտի 2-ին, ՄԱԿ-ի անդամների կազմում պաշտոնական ընդգրկման արդյունքում (3):

ԱՄՓՈՓՈՒՄ.

Թուրք-ադրբեջանական ջիհադիստական ռազմական ագրեսիայի արդյունքներով սահմանագծման և սահմանազատման միջազգային-իրավաչափ գործընթացի նախապատրաստման բանակցությունների հիմքում պետք է դրվեն ՀՀ և Ադ.Հ պետական սահմանները, որոնք ճանաչվել են 1992 թվականի մարտի 2-ին ՄԱԿ-ին անդամակցելու արդյունքում։

Հղումներ՝

1 Azerbaijani and Turkish aggression against Armenia, European Parliament, 14 of October 2020

2 Անդրկովկասը կարող է նոր պլացդարմ դառնալ հարյուրավոր ահաբեկիչների համար. ՌԴ արտաքին հետախուզական ծառայության տնօրեն Սերգեյ Նառիշկին: Մոսկվա, Վեստի, 2020թ. հոկտեմբերի 6

Մակրոնը հայտարարել է Ղարաբաղում ջիհադիստական խմբավորումների գրոհայինների ներկայության մասին։ Բեռլին, DW, 2020թ. հոկտեմբերի 1

3. Անդամակցության մասին: Միավորված ազգերի կազմակերպություն։ Նյու Յորք

ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА

  • ОПАСНОСТЬ ГЕНОЦИДА АРМЯН НАГОРНОГО КАРАБАХА
    2022-12-29 10:12

    Обращение к президентам России, США и Франции Ваши Превосходительства Президенты России, США и Франции! Многоуважаемые господа Владимир Владимирович Путин, Джозеф Робинетт Байден младший, Эмманюэ́ль  Жан-Мише́ль Фредери́к Макрон!  В святой перекличке между католическим-протестантским и апостолическим-православным Рождеством Христовым имеем честь обратиться к Вам от имени экспертного сообщества первой христианской нации мира – армянского народа.  

  • О ПРАВОМОЧНОСТИ САМООПРЕДЕЛЕНИЯ НКР В УСЛОВИЯХ ПРЕКРАЩЕНИЯ АЗЕРБАЙДЖАНОМ СВОЕЙ КОНСТИТУЦИОННОЙ СУБЪЕКТНОСТИ В СССР
    2022-12-03 10:18

    На недавней пресс-конференции Министра иностранных дел РФ Сергея Лаврова, посвященной европейской безопасности, было высказано соображение, что руководители Армении и Азербайджана “хотят подписать мирный договор, руководствуясь уставом ООН и Алма-Атинской декларацией. А Алма-Атинская декларация о создании СНГ четко говорит, что границы между новыми государствами будут основываться на административных границах между союзными республиками бывших СССР. В то время Нагорно-Карабахская Автономная область была однозначно частью АзССР” ("Это не из оперы переговоров": Лавров - о поведении Армении в переговорном процессе. АМИ Новости, 01.12.2022.). Реагируя на просьбу армянских, российских и американских коллег откликнуться на данные комментарии Сергея Лаврова, а также аналогичные соображения конгрессмена США Фрэнка Паллона по субъектности Нагорного Карабаха, уводящие от правовой сути и деталей вопроса в сферу текущих политических предпочтений, считаем профессиональным долгом еще раз представить систему политолого-правовой идентификации карабахского конфликта, опирающуюся на фундированную источниковедную базу право-нормативных документов. В частности, доказательство того, что на момент подписания Алма-Атинской декларации о создании СНГ НКАО больше не являлась частью АзССР.

  • УПРЕЖДЕНИЕ СТРАТЕГИЧЕСКОГО ПЕРЕХВАТА У РОССИИ РЕГИОНА ЮЖНОГО КАВКАЗА – БЕЗОПАСНОСТЬ И РАЗВИТИЕ РФ-РА НА ПЕРСПЕКТИВУ
    2022-10-26 10:38

    В связи с неожиданным объявлением учредителя и лидера нашего замечательного "Лазаревского клуба" persona non grata имею честь переслать "ГА" текст моего доклада, который должен был прозвучать на Пятом заседании нашего уважаемого сообщества по продвижению дружбы и союзнического сотрудничества между Российской Федерацией и Республикой Армения 28 октября 2022 г.            Гайк КОТАНДЖЯН, генерал-лейтенант, член Совета "Лазаревского клуба"

  • СОПРЕДСЕДАТЕЛЯМ МГ В СВЯЗИ С ПРАЖСКИМ ЗАЯВЛЕНИЕМ: САМООПРЕДЕЛЕНИЕ НАГОРНОГО КАРАБАХА – ЭТАЛОН СООТВЕТСТВИЯ МЕЖДУНАРОДНОМУ ПРАВУ
    2022-10-08 18:30

    В Праге 6 октября с.г. на полях саммита Европейского политического сообщества в процессе обсуждения проблем гарантирования мирного разрешения итогов геноцидных агрессий Азербайджана и Турции против Нагорного Карабаха в 2020 г., а также Азербайджана против Армении в 2022 г. лидеры РА и Аз.Р, заявляя о признании территориальной целостности друг друга, подтвердили свою приверженность Уставу ООН и Алма-Атинской декларации от 1991 года. При этом в связи с рассмотрением – по умолчанию – в Пражском заявлении Нагорного Карабаха как статусного атрибута территориальной целостности Азербайджана акцентируется внимание на соавторстве в данном заявлении, кроме Председателя ЕС Шарля Мишеля, также Сопредседателя Минской группы ОБСЕ по карабахскому урегулированию в лице Президента Франции Эмманюэля Макрона. Имеем честь заметить, что публичное согласие последних с игнорированием факта правомочности преодоления Нагорным Карабахом территориальной целостности Азербайджана ставит под вопрос международно-правовую валидность вышеупомянутого Пражского заявления и законосообразность его имплементации.  

ПОСЛЕДНЕЕ ПО ТЕМЕ