ՎԻՎԱ-ՄՏՍ-Ի ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ-ՀԵՐՔՈՒՄԸ
Վիվա-ՄՏՍ-ը հարկադրված է հանրությանն ու ԶԼՄ-ներին ներկայացնել իր դիրքորոշումը՝ mamul.am կայքում ս.թ. սեպտեմբերի 22-ի հրապարակման առնչությամբ: Ընկերությունը զերծ կմնար լրատվամիջոցի անվանումը հանրայնացնելուց, եթե նշված լրատվամիջոցի կողմից ս.թ. հունիսի 4-ին ու 17-ին՝ Վիվա-ՄՏՍ-ի վերաբերյալ հրապարակումների բովանդակությունը լիովին կեղծ ու շինծու չլիներ, ինչպես նաև լրատվամիջոցը չհրաժարվեր ու չխուսափեր Վիվա-ՄՏՍ-ի պաշտոնական պատասխան-պարզաբանումներն իր կայքէջում տեղադրելուց:
Mamul.am-ի սեպտեմբերի 22-ի հրապարակման վերնագիրն արդեն իսկ պարունակում է զրպարտող պնդումներ ու մեկնաբանություններ, կանխակալ է և իրավիճակը չի ներկայացնում ամբողջությամբ: Վիվա-ՄՏՍ-ը դիմել է mamul.am-ին, որպեսզի լրատվամիջոցը տրամադրի հրապարակման մեջ հիշատակված գնորդի հեռախոսահամարն ու անուն-ազգանունը՝ պաշտոնապես նույնականացնելու նպատակով:
Հրապարակմանն ի պատասխան՝ Վիվա-ՄՏՍ-ն իրականացրել է հրապարակման մեջ նշված ժամկետներում երաշխիքային սպասարկման հետ կապված դիմումների և համապատասխան գործողությունների վերաբերյալ ներքին ուսումնասիրություն: Ըստ այդմ՝ ընկերությունը հայտնում է, որ Samsung A12 հեռախոսի հետ կապված խնդրի, այդ խնդրի լուծման, ինչպես նաև՝ գնորդի ու Վիվա-ՄՏՍ-ի փոխհարաբերությունների մասին՝ հրապարակման մեջ նշված տեղեկությունները ներկայացված են միակողմանի ու կանխակալ կերպով, ոչ ամբողջական են և չեն արտացոլում իրականությունը:
Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման սրահներում սարքերի և սարքավորումները վաճառքն իրականացվում է այդ ապրանքատեսականին մատակարարող պաշտոնական ներկայացուցիչների հետ պայմանագրերի հիման վրա: Մասնավորապես՝ Վիվա-ՄՏՍ-ն ինչպես բջջային այլ օպերատորները, իրականացնում է Samsung ապրանքանիշի սարքերի ու սարքավորումների վերավաճառք՝ պայմանագրի շրջանակներում, ինչը նաև նախատեսում է երաշխիքային սպասարկում՝ պաշտոնական ներկայացուցչի կողմից ընտրված՝ սպասարկում իրականացնող ընկերությունում: Վիվա-ՄՏՍ-ը ո՛չ արտադրող է, և ո՛չ էլ ունի իրավասություն՝ ընտրելու սպասարկում իրականացնող ընկերություն: Վիվա-ՄՏՍ-ը խստորեն վերահսկում է երաշխիքային սպասարկման գործընթացը՝ կապ պահպանելով թե՛գնորդի, և թե՛ սպասարկում իրականացնող ընկերության միջև:
Գնորդների ու պաշտոնական ներկայացուցիչների հետ հարաբերություններում Վիվա-ՄՏՍ-ը խստորեն հետևում է Սպառողների իրավունքների պաշտպանության մասին ՀՀ օրենքի պահանջներին:
Որպես պատասխանատու ընկերություն, Վիվա-ՄՏՍ-ը կաշկանդված է գնորդին վերաբերող տվյալներ հրապարակելու հարցում: Գնորդի համաձայնությամբ՝ վերջինիս նույնականացման դեպքում, Վիվա-ՄՏՍ-ը պատրաստ է ներկայացնել ողջ եղելությունը՝ փաստերով ու ժամկետներով:
Շնորհակալություն:
ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА
-
2025-04-19 10:38
Усилиями членов организации ДИАЛОГ издание 1852 года "Песни" Саят-Новы с дарственной надписью Ованеса Туманяна передано в дар музею Ованеса Туманяна в Ереване.
-
2025-04-19 09:49
"Республика Армения находится на грани политического исчезновения. Это не метафора, - пишет на своей странице в Фейсбук доктор политических наук, военный историк Армен Айвазян. - Процесс уже запущен — им управляют извне, исполняется он изнутри, а преподносится под обманчивой вывеской «мира». Если его не остановить, так называемый мирный договор между Арменией и Азербайджаном станет не миром, а последним актом сдачи — и прологом к исчезновению нации. Ниже — суть того, что действующая власть готова без сопротивления и без стыда передать врагу.
-
2025-04-18 14:31
В рамках клиенториентированной политики компания «Южно-Кавказская железная дорога» проводит ряд мероприятий по улучшению сервиса обслуживания пассажиров.
-
2025-04-18 11:26
"Очередная демонстрация трагедии нашей страны имела место в НС, - пишет на своей странице в Фейсбук экс-замминистра обороны Армении Артак Закарян. - Обвиняемые в заговоре, те, кто отрекся от тысячелетнего армянского Арцаха и сдал его, те, кто пожертвовал более 5000 молодых жизней в спровоцированной авантюрной войне, те, кто сдал оккупированную Азербайджаном территорию площадью более 200 квадратных километров, те, кто отдал территории РА (Армянской ССР) врагу путем делимитации, те, кто довел страну до порога общего долга в размере около 13 миллиардов долларов, говорят о своих "достижениях"...
ПОСЛЕДНЕЕ ПО ТЕМЕ
-
2023-09-18 18:43
«Yandex Plus» ծառայությունն այժմ հասանելի է Viva-MTS-ի «X» և «Y» սակագնային պլանների կանխավճարային և հետվճարային բաժանորդների համար:
-
2023-09-15 16:51
Վիվա-ՄՏՍ-ում ավարտվել է «Viva University» («Վիվա Յունիվերսիթի») կրթական ծրագրի երկամսյա դասընթացը: Շրջանավարտների հերթական խումբը պատրաստ է ձեռք բերած փորձով ու գործնական գիտելիքով տեղ գտնել աշխատաշուկայում և լավագույն արդյունք գրանցել մասնագիտական ոլորտում: Ավարտական հավաստագիր ստացած 22 ուսանող մասնագիտական փորձ է ձեռք բերել երկու՝ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների և վաճառքի ու բաժանորդների սպասարկման ոլորտում:
-
2023-09-06 18:03
Տվյալների հավաքագրում և բազաների կառավարում, պլանավորում, զարգացում և աջակցություն…. Տարբեր նեղ մասնագիտական խմբերում ընդգրկված 15 ուսանող ՏՏ (տեղեկատվական տեխնոլոգիաների) ոլորտում գործնական գիտելիքներ ստանալու և հմտանալու իրական հնարավորություն է ունեցել Վիվա-ՄՏՍ-ում:
-
2023-09-05 17:35
Վիվա-ՄՏՍ-ն իր հաճախորդներին առաջարկում է աշխատանքային հեռախոսահամարներից ստացված և կատարված զանգերի ամբողջական վերահսկման գործիք։ Վիվա-ՄՏՍ-ի առաջարկած՝ կորպորատիվ շարժական և ֆիքսված ծառայությունների նոր կոնվերգենտ լուծումը լայնորեն կիրառվում է շատ ոլորտներում, հատկապես այն ընկերությունների կողմից, որոնք ունեն հեռավար աշխատող ու շրջիկ աշխատակիցներ: