ԱՐԴՇԻՆԲԱՆԿԻ ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱԳԱՀ ԱՐՏԱԿ ԱՆԱՆՅԱՆԻ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑԸ FINANCIAL TIMES-Ի THE BANKER ԱՄՍԱԳՐՈՒՄ՝ ՏԱՐՎԱ ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ԲԱՆԿԸ ՃԱՆԱՉՎԵԼՈՒ ԿԱՊԱԿՑՈՒԹՅԱՄԲ
Ի՞նչ ազդեցություն է ունեցել կորոնավիրուսի համավարակը ձեր հաճախորդների վարքագծի վրա և ինչպե՞ս է արձագանքել Արդշինբանկը։
Ինչպես ցանկացած ճգնաժամ, Covid-19-ն էլ մեզ համար նոր փորձության և նոր հնարավորությունների մեծ մարտահրավեր էր, և դեռ շարունակում է այդպիսին մնալ: Երբ լոքդաունի սկզբնական փուլում անորոշությունները շատ էին և հասարակության իրազեկվածության մակարդակն էլ ոչ բավարար, Արդշինբանկը սահմանեց հակաճգնաժամային միջոցառումների համալիր ծրագիր, որը համահունչ էր պետության կողմից լոքդաունի նորմատիվ պրոտոկոլներին: Մեզ հաջողվեց մեր անձնակազմի շուրջ 70%-ը երկու շաբաթվա ընթացքում տեղափոխել հեռավար աշխատանքի: Հաճախորդների հետ մեր հարաբերություններում որդեգրեցինք անհատական մոտեցման սկզբունքը և հաճախորդի բանկ այցելելու բանաձևը փոխարինեցինք «բանկը գնում է հաճախորդի մոտ» մոդելով: Այս հարցում մեր հաճախորդների հետ ունեցանք արդյունավետ համագործակցություն, ինչի նախապայմաններից մեկն էլ Արդշինբանկի օնլայն բանկինգի և մոբայլ բանկինգ հավելվածի պարզ ու մատչելի հասանելիությունն էր: Այլ տրամաբանությամբ և աշխատանքային ռեժիմով սկսեց գործել շուրջօրյա կոմունիկացիոն կենտրոնը՝ բավարարելով անորոշություններից խճճված հաճախորդների տեղեկատվական պահանջմունքները: Եվ եթե ամփոփելու լինենք այս պահի դրությամբ, ըստ մեր հաճախորդների ցուցաբերած վարքագծի կարող ենք փաստել, որ մենք հաջողությամբ ենք հաղթահարել դեռևս շարունակվող ճգնաժամի առաջին ալիքը, բայց էլ ավելի կարևոր է հպարտությամբ արձանագրել, որ մենք մեր փոխըմբռնման արդյունքում ևս մեկ անգամ ամրագրեցինք բանկի գլխավոր արժեքն ու կարգախոսը՝ Մենք ուժեղ ենք միասին:
Որո՞նք էին կորոնավիրուսի դրական ազդեցությունները Ձեր բիզնեսի վրա:
Երբ ողջ համաշխարհային տնտեսության զարգացման տեմպը ընկնում է, երբ բազմաթիվ ոլորտներ համավարակի արդյունքում դառնում են անաշխատունակ, սպառումը դանդաղում է, արտադրողականությունը նվազում, խոսել դրականի մասին և տեսանելի հորիզոնում ակնկալել որևէ դրական միտում իրատեսական չէ: Բայց ցանկացած ճգնաժամ մարդուն դասեր է տալիս: Առաջին և ամենակարևորը, ժամանակի ավելի ռացիոնալ օգտագործման դասն է, և ծառայություններից հեռավար օգտվելու հասանելիությունը էլ ավելի արդիականացնելու մարտահրավերը: Մենք, ինչպես նշեցի, կարողացանք մեր առցանց ծառայությունների միջոցով անխափան սպասարկել մեր հաճախորդներին, և այսօր արդեն հետահայաց վերլուծության և համաշխարհային թրենդի ուսումնասիրության արդյունքում մշակել ենք թվային արդիականացման մեր օրակարգը, որով հետևողականորեն առաջ ենք շարժվում, մեր հաճախորդներին էլ ավելի հարմարավետ գործիքակազմ առաջարկելու և տրամադրելու համար: Պետք է փաստել մեկ բան. Covid-19 համավարակը դարձավ մեր ամենաուժեղ աջակիցը բանկի թվային տրանսֆորմացիայի գործում: Եթե մինչև ճգնաժամը մոբայլ բանկի հավելվածով մեր հաճախորդները իրականացնում էին գործարքների 19%-ը, ապա այժմ արդեն ողջ գործարքների շուրջ 50% հաճախորդները իրականացնում են հենց մեր այդ հավելվածով:
Ո՞րն է Արդշինբանկի կայունության գրավականը:
Բանկային գործում կայունությունը ամենօրյա պատասխանատու աշխատանքի, ռիսկերի տրամաբանական փոխզսպման սկզբունքների և փոխադարձ վստահության ամբողջականությունն է: Արդշինբանկի կայունության գրավականը մեր անցած ճանապարհն է, հաճախորդների հետ մեր՝ միմյանց հանդեպ հարգալից հարաբերությունները, 62 մասնաճյուղերի, մեր բոլոր աշխատակիցների նվիրումը իրենց գործին և հավելյալ արժեք ստեղծելու մեր անշեղ ուղենիշը:
Ի՞նչ եք կարծում, ինչպե՞ս պետք է բանկերը բավարարեն հաճախորդների ժամանակակից պահանջմունքները:
Շատ կարևոր հարց եք տալիս: Ժամանակակից մարդու պահանջմունքները օր օրի տրանսֆորմացվում են, և այդ տրանսֆորմացիան թելադրված է ինչպես ճգնաժամերի, այնպես էլ մեր առօրյա կյանքի ռիթմի սրընթաց փոփոխություններից: Ճգնաժամը արագացրեց ժամանակակից մարդու հիմնական պահանջմունքերի համալիր ընկալումը: Մենք կարողացանք այս ընթացքում վերլուծել և հասկանալ թվայնացման հիմնական թրենդը: Բանկային գործում թվայնացման և ծառայությունների առցանց հասանելիության առաջին մարտահրավերը այսօր, թերևս, կիբերանվտանգությունն է, որը դարձել ու առաջիկայում՝ թվային պրոդուկտների զարգացմանը զուգահեռ դառնալու է թիվ մեկ մտահոգությունը: Այս տեսանկյունից ֆինանսական տեխնոլոգիաների զարգացման հիմնական ռիսկը տեղափոխվում է կիբերանվտանգության ոլորտ, և երբ գործ ունեք մարդկանց եկամուտների, խնայողությունների, ակտիվների հետ, այս ոլորտին անհրաժեշտ է տալ ռազմավարական առաջնահերթություն:
Բնօրինակն այստեղ՝ https://content.yudu.com/web/43wcl/0A43wm8/BKR122021/html/index.html?refUrl=https%253A%252F%252Fwww.thebanker.com%252F&page=94
ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА
-
2025-07-19 11:01
Клиенты Ардшинбанка с vPOS теперь могут активировать мгновенные платежи в своих онлайн-кассах через Apple Pay. Новый сервис стал возможен благодаря национальной платёжной системе Arca и участию специалистов банка.
-
2025-07-18 15:17
Благодаря сотрудничеству между Америабанком и Arca, теперь уже можно совершать платежи через Apple Pay также и на армянских онлайн-платформах. Эта функция активна как для iPhone, так и для других устройств Apple.
-
2025-07-18 10:02
Пока Никол дает бой на информационном поле и перетягивает на себя всеобщее внимание его силовой аппарат действует более мягкими способами, пишет эксперт по информационной безопасности Карен Вртанесян.
-
2025-07-18 08:55
Капанский международный музыкальный фестиваль, проходящий уже третий год подряд, собрал в Армении более 30 всемирно известных музыкантов, при участии которых в Органном зале Капана прошли многожанровые концерты.
ПОСЛЕДНЕЕ ПО ТЕМЕ
-
2025-07-19 11:02
Արդշինբանկի vPOS հաճախորդներն այսուհետ հնարավորություն ունեն իրենց առցանց վաճառքի կետերում ակտիվացնելու ակնթարթային վճարումները Apple Pay-ի միջոցով: Նոր ծառայությունը հնարավոր է դարձել Arca ազգային վճարային համակարգի շնորհիվ և բանկի մասնագետների մասնակցությամբ:
-
2025-07-16 17:54
Ամփոփելով 2025թ․ առաջին կիսամյակը` Արդշինբանկը կրկին հրապարակում է կայուն և ուժեղ ֆինանսական ցուցանիշներ՝ վերահաստատելով իր դիրքը որպես երկրի առաջատար ֆինանսական հաստատություններից մեկը։
-
2025-07-11 14:29
Այս տարվա հուլիս 4-ից 6-ը Վանաձորում անցկացվեց «Tech Week Vanadzor 2025»-ը։ Արդշինբանկը, հավատարիմ մնալով նորարար մոտեցումների իր ռազմավարությանը, մասնակցեց միջոցառմանը։
-
2025-07-10 17:57
Հարգելի Հաճախորդ Վճարային քարտերի կանոններում կատարվել են փոփոխություններ, որոնց կարող եք ծանոթանալ հետևյալ հղումով: