Իշխանությունների նոր նախաձեռնությունը դժգոհության ալիք կարող է առաջացնել հայ վարորդների շրջանում
Հայաստանի շրջակա միջավայրի նախարարությունը շրջանառության մեջ է դրել օրինագիծ, ըստ որի՝ ավտոմեքենաների սեփականատերերը (ֆիզիկական անձինք), որոնց մեքենաները ներկրվել են 2020 թվականի հունվարի 1-ից հետո և շահագործվում են առանց կատալիզատորների, կարող են տուգանվել 300 000 դրամի չափով։ Իրավաբանական անձանց առաջարկվում է տուգանել 500 000 դրամով. Օրինագծի համաձայն՝ կրկնակի խախտման դեպքում ավտոմեքենաների սեփականատերերը կրկնակի չափով տուգանք կվճարեն։
«Վարորդի ընկեր» ՀԿ-ի նախագահ Տիգրան Քեյանը News.am-ի թղթակցի հետ զրույցում կոչ արեց ձեռնպահ մնալ այնպիսի օրենքի ընդունումից, որը կարող է փաստի առաջ կանգնեցնել վարորդներին և դժգոհության ալիք առաջացնել։ Մեքենաներ գնելիս վարորդներից շատերը ուշադրություն չեն դարձրել դրա վրա կատալիզատորի առկայությանը կամ բացակայությանը։
Փոփոխությունները, նրա գնահատմամբ, կստիպեն ոչ հարմարեցված մեքենաների վարորդներին վերազինել մեքենան և կատալիզատորներ տեղադրել։ Նույնը վերաբերում է առանց կատալիզատորների մեքենաներ ներկրած վարորդներին։
Փորձագետը նման միջոցները սխալ է համարում։
Հաշվի առնելով, որ օրենքը վերաբերում է 2020 թվականի հունվարի 1-ից ներկրված մեքենաներին, մինչ այդ անհրաժեշտ էր արգելք դնել առանց կատալիզատորների մեքենաների ներկրման վրա, ինչը, ինչպես նշեց Տիգրան Քեյանը, չի արվել։
Պետք է նկատի ունենալ նաև այն, որ կատալիզատորների գողության շատ դեպքեր են գրանցվում։ Վերոնշյալ օրենքի ընդունման դեպքում վարորդը կրկնակի կտուժի, քանի որ բավական չէ նրա ունեցվածքը գողանում են, նա նաև ստիպված է լինելու ծախսեր անել։
«Եթե 2006-2007 թվականների մինչև 8000 դոլար արժողությամբ ավտոմեքենայի կատալիզատորը կարժենա մոտ 350 000 դրամ (ավելի քան 700 դոլար - խմբ.), ապա կարելի է պատկերացնել, թե որքան կարժենան նոր մեքենաների կատալիզատորները»,- նշեց նա։
Փորձագետը վստահ է, որ պետությունն այս դեպքում վարորդի կողմից չէ և պատժիչ միջոցների է դիմում։
Նա առաջարկում է ավելի հեշտ բան անել՝ ավտոմեքենայի պրոգրեսիվ հարկ մտցնել՝ կախված մթնոլորտ վնասակար նյութերի արտանետումների ցուցանիշից։
«Եթե պետությունը մտածում է օդի աղտոտվածությունը նվազեցնելու մասին, ապա ձիաուժի հիման վրա հարկումը կարելի է աբսուրդ անվանել։ Կատալիզատորները նախատեսված են օդի աղտոտվածությունը նվազեցնելու համար, և որքան շատ է մեքենան աղտոտում օդը, այնքան ավելի շատ հարկ պետք է վճարի վարորդը: Այս մոտեցման դեպքում քաղաքացին ինքը կորոշի, թե ինչ մեքենա գնի, ինչպես վերազինի այն և ինչպես կրճատի ծախսերը։ Վնասակար նյութերի արտանետման աստիճանը որոշելու գործառույթը հեշտությամբ կարելի է պատվիրակել տեխզննման կետերին»,- ասել է Տիգրան Քեյանը։
ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА
-
2025-04-18 05:41
Французское издание FIGARO опубликовало довольно резкое заявление известных французских адвокатов, председателей палат адвокатов, правозащитников, призывающих не оставлять Азербайджан безнаказанным за грубейшие нарушения фундаментальных прав человека. News.am представляет письмо-призыв в переводе с некоторыми сокращениями:
-
2025-04-17 19:48
Чем ближе мы будем подходить ко дню выборов (неважно, внеочередных или очередных), тем богаче станет внутриполитический дискурс в Армении: все громче будет звучать вопрос – «кто привел Никола Пашиняна к власти?». Кто-то будет оправдывать, а народ будет делать из этого выводы. Пашинян же, со своей стороны под давлением обстоятельств будет все более и более откровенным.
-
2025-04-17 19:45
Судья Конституционного суда Ваге Григорян подал заявление об отставке.
-
2025-04-17 19:43
Молодые представители движения «Священная борьба» продолжают акцию протеста у здания мэрии Еревана. Они проводят акцию протеста под названием «Не доверяем власти Никола Пашиняна».