Իշխանությունների նոր նախաձեռնությունը դժգոհության ալիք կարող է առաջացնել հայ վարորդների շրջանում
Հայաստանի շրջակա միջավայրի նախարարությունը շրջանառության մեջ է դրել օրինագիծ, ըստ որի՝ ավտոմեքենաների սեփականատերերը (ֆիզիկական անձինք), որոնց մեքենաները ներկրվել են 2020 թվականի հունվարի 1-ից հետո և շահագործվում են առանց կատալիզատորների, կարող են տուգանվել 300 000 դրամի չափով։ Իրավաբանական անձանց առաջարկվում է տուգանել 500 000 դրամով. Օրինագծի համաձայն՝ կրկնակի խախտման դեպքում ավտոմեքենաների սեփականատերերը կրկնակի չափով տուգանք կվճարեն։
«Վարորդի ընկեր» ՀԿ-ի նախագահ Տիգրան Քեյանը News.am-ի թղթակցի հետ զրույցում կոչ արեց ձեռնպահ մնալ այնպիսի օրենքի ընդունումից, որը կարող է փաստի առաջ կանգնեցնել վարորդներին և դժգոհության ալիք առաջացնել։ Մեքենաներ գնելիս վարորդներից շատերը ուշադրություն չեն դարձրել դրա վրա կատալիզատորի առկայությանը կամ բացակայությանը։
Փոփոխությունները, նրա գնահատմամբ, կստիպեն ոչ հարմարեցված մեքենաների վարորդներին վերազինել մեքենան և կատալիզատորներ տեղադրել։ Նույնը վերաբերում է առանց կատալիզատորների մեքենաներ ներկրած վարորդներին։
Փորձագետը նման միջոցները սխալ է համարում։
Հաշվի առնելով, որ օրենքը վերաբերում է 2020 թվականի հունվարի 1-ից ներկրված մեքենաներին, մինչ այդ անհրաժեշտ էր արգելք դնել առանց կատալիզատորների մեքենաների ներկրման վրա, ինչը, ինչպես նշեց Տիգրան Քեյանը, չի արվել։
Պետք է նկատի ունենալ նաև այն, որ կատալիզատորների գողության շատ դեպքեր են գրանցվում։ Վերոնշյալ օրենքի ընդունման դեպքում վարորդը կրկնակի կտուժի, քանի որ բավական չէ նրա ունեցվածքը գողանում են, նա նաև ստիպված է լինելու ծախսեր անել։
«Եթե 2006-2007 թվականների մինչև 8000 դոլար արժողությամբ ավտոմեքենայի կատալիզատորը կարժենա մոտ 350 000 դրամ (ավելի քան 700 դոլար - խմբ.), ապա կարելի է պատկերացնել, թե որքան կարժենան նոր մեքենաների կատալիզատորները»,- նշեց նա։
Փորձագետը վստահ է, որ պետությունն այս դեպքում վարորդի կողմից չէ և պատժիչ միջոցների է դիմում։
Նա առաջարկում է ավելի հեշտ բան անել՝ ավտոմեքենայի պրոգրեսիվ հարկ մտցնել՝ կախված մթնոլորտ վնասակար նյութերի արտանետումների ցուցանիշից։
«Եթե պետությունը մտածում է օդի աղտոտվածությունը նվազեցնելու մասին, ապա ձիաուժի հիման վրա հարկումը կարելի է աբսուրդ անվանել։ Կատալիզատորները նախատեսված են օդի աղտոտվածությունը նվազեցնելու համար, և որքան շատ է մեքենան աղտոտում օդը, այնքան ավելի շատ հարկ պետք է վճարի վարորդը: Այս մոտեցման դեպքում քաղաքացին ինքը կորոշի, թե ինչ մեքենա գնի, ինչպես վերազինի այն և ինչպես կրճատի ծախսերը։ Վնասակար նյութերի արտանետման աստիճանը որոշելու գործառույթը հեշտությամբ կարելի է պատվիրակել տեխզննման կետերին»,- ասել է Տիգրան Քեյանը։
ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА
-
2025-06-03 19:46
Накануне, 2 июня, Инспекционный орган продовольственной безопасности Армении сообщил о запрете на ввоз в страну 213 тонн арбузов с повышенным содержанием нитратов.
-
2025-06-03 19:44
На 89-м году жизни скончался народный артист СССР, композитор Евгений Дога. Об этом сообщает ТСВ Приднестровье, сообщают «Ведомости».
-
2025-06-03 19:39
Фальсификация доказательств, манипулирование расследованиями и препятствование правосудию составляют неотъемлемую часть государственной политики Азербайджана. Об этом говорится в официальном заявлении Центрального офиса Ай Дата Бюро АРФ <Дашнакцутюн>.
-
2025-06-03 19:36
Тегеран настаивает на возможности обогащать уран на своей территории, несмотря на требования президента США Дональда Трампа отказаться от этого. Об этом, как передает РИА Новости, заявил министр иностранных дел Ирана Аббас Аракчи.