Последние новости

ԻՐ ԵՎ ԱՅՆ ՏՂԱՅԻ ՀԱՄԱՐ

Թուրքական ավիացիոն իշխանությունները չեն տրամադրել իրենց երկրի օդային տարածքը FLYONE ARMENIA ավիաընկերությանը՝ դեպի Լիբանան չվերթների իրականացման (overflight) համար: Այս մասին ասվում է փոխադրողի հաղորդագրության մեջ։

Ստեղծված իրավիճակի հետևանքով ավիաընկերությունը ստիպված է մինչև հուլիսի 21-ը չեղարկել Երևան-Բեյրութ-Երևան չվերթները: Տվյալ երթուղով թռիչքների վերսկսման մասին կտրամադրվի համապատասխան տեղեկատվություն։

Ավիաընկերությունը ուղևորներին առաջարկում է հետևյալ այլընտրանքները. թռիչքի ամսաթվի փոփոխություն, չեղարկված թռիչքի գումարի ամբողջական վերադարձ: Եթե ավիատոմսը ձեռք է բերվել տուրիստական գործակալությունում, ավիաընկերությունն առաջարկում է կապ հաստատել գործակալության հետ՝ ներկայացված տարբերակներից մեկն ընտրելու համար: Միևնույն ժամանակ նշվում է, որ Երևան-Ստամբուլ-Երևան, Երևան-Փարիզ-Երևան և Երևան-Լիոն-Երևան չվերթները իրականացվում են ըստ չվացուցակի, հաղորդում է armeniatoday.news։

ԲԱՅՑ ԱՆՀՆԱՐ Է ԼՌԵԼ. թե հատկապես ինչի հետ է կապված թուրքական ավիացիոն իշխանությունների այս որոշումը, ստույգ դժվար է ասել։ Սակայն առաջին բանը, որին հարկ է լինում ուշադրություն դարձնել հայ-թուրքական օրակարգի հաղորդակցական հարցերում, դրանց քաղաքական տեսանկյան առաջնայնությունն է Անկարայի համար։ Այսինքն բիզնեսը՝ բիզնես, ավիացիան՝ ավիացիա, օդային հաղորդակցությունը՝ օդային հաղորդակցություն, բայց կարևորը քաղաքականությունն է։ Թուրքիայի համար գլխավորը փոքրիկ լոգիստիկ ողորմություններ նետելն է Երևանին՝ դրանց դիմաց մեծ ու լուրջ զիջումներ ստանալու նպատակով։ Այդպես եղել է, այդպես կա և այդպես կլինի, քանի դեռ Հայաստանում գործում է ներկայիս իշխանությունը՝ հայ ժողովրդի և պետության համար գոյաբանական սպառնալիքի պայմաններում խաղաղության դարաշրջան հաստատելու իր «սևեռուն գաղափարով»։

Այս տարվա փետրվարին Թուրքիայի նախագահ Ռեջեփ Թայիփ Էրդողանը հայտարարեց, որ Անկարան գոհ է հայ-թուրքական հարաբերությունների կարգավորման գործընթացում Հայաստանի ցուցաբերած կամքից։ Էրդողանը, մասնավորապես, նշեց. «Մենք գիտենք, որ Հայաստանն ակնկալում է Թուրքիայի հետ հարաբերությունների կարգավորում և սահմանների բացում։ Եթե նա շարունակի վճռականություն ցուցաբերել սկսված գործընթացում, ապա սահմանների բացումը խնդիր չի լինի։ Մենք թույլատրել ենք չարտերային չվերթները և դրական շարունակություն ենք ակնկալում նաև Հայաստանից»։ Էրդողանը, բնականաբար, չմանրամասնեց ու չհստակեցրեց, որ Հայաստանի և Թուրքիայի միջև չարտերային չվերթներ իրականացվել են նաև նախկինում, որ այդ չվերթներով հայ զբոսաշրջիկները թռչում էին, օրինակ, Անթալիա՝ իրենց ավանդը ներդնելով թուրքական զբոսաշրջային ոլորտի զարգացման գործում։ Որ այդ չվերթներով հայ առևտրականները հայկական շուկա էին բերում թուրքական արտադրանք։ Էրդողանը չէր կարող դա ասել, քանի որ պետք էր ներկայացնել չարտերային չվերթի բացումը որպես Թուրքիայի կողմից մեծ լավություն Հայաստանին։

Սակայն Թուրքիայի նախագահի այդ հայտարարության մեջ կար ևս մեկ կարևոր նրբերանգ։ Նա ընդգծեց. «Այս համատեքստում հայ-ադրբեջանական և հայ-թուրքական հարաբերությունների կարգավորման գործընթացներն առաջ են մղվում՝ աջակցելով միմյանց։ Ինչպես մինչ օրս, այնպես էլ այսուհետ ամեն ինչ իրականացնելու ենք Ադրբեջանի հետ համաձայնեցված»։ Այլ կերպ ասած՝ անգամ հենց նույն աննշանակալի չարտերային թռիչքը Էրդողանը պարզապես «վաճառել» է Երևանին, բայց վաճառել երկու անգամ։ Իր և այն տղայի համար: Այսինքն՝ Ալիևի։

Մինչ Էրդողանն իրականացնում էր այդ գործարքը և համաձայնեցնում դա Ալիևի հետ, Երևանը սեփական կամքով, անհատույց, առանց որևէ շահաբաժինների բացեց հայկական օդային տարածքը դեպի Նախիջևան ադրբեջանական ավիացիայի թռիչքների համար։ Այստեղ նկատենք, որ չեն եղել ո՛չ քաղաքական, ո՛չ տնտեսական շահաբաժիններ։ Դժվար թե կարելի է այդպիսին (շահաբաժին) անվանել այն ողորմելի գրոշները, որ Հայաստանը ստանում է Ադրբեջանի ազգային ավիափոխադրող AZAL-ից՝ նշյալ երթուղով թռիչքներ իրականացնելիս աերոնավիգացիոն ծառայությունների համար։ Օրինակ, Բաքու-Նախիջևան և հակադարձ թռիչքների իրականացման 4 ամիսների ընթացքում AZAL-ը Հայաստանին վճարել է ընդամենը 32 հազար եվրո։ Կրկնեմ, դա շահաբաժին անվանելը Երևանի կողմից պարզապես ծիծաղելի կլինի։ Է՛լ ավելի ծիծաղելի է, որ շահաբաժին անվանելու ուրիշ ոչինչ չկա։

Վերջին շրջանում Բաքվից սկսել են մշտապես դժգոհություններ հնչել Երևանի հասցեին։ Իբր՝ հայկական կողմը ձգձգում է հայ-ադրբեջանական կարգավորման գործընթացը, չի շտապում տալ տխրահռչակ «Զանգեզուրի միջանցքը», չի շտապում հրաժարվել Արցախից ու իր տարածքի մի մասից և այլն։ Իսկ եթե «այն տղան» գոհ չէ, ուրեմն գոհ չէ նաև այս մեկը։ Այսինքն Էրդողանը։ Արժե՞ արդյոք այս խորապատկերին զարմանալ, որ Թուրքիան փակում է իր օդային տարածքը Բեյրութ թռչող հայկական օդանավերի համար։

Այստեղ, իհարկե, կարող է այլ հարց առաջանալ. եթե այդ օդային միջանցքի փակումով Անկարան պատժում է Երևանին Բաքվի հետ երկխոսության մեջ կամակորության համար, ապա ավելի տրամաբանական չէ՞ր լինի արդյոք նախևառաջ արգելել Երևան-Ստամբուլ չվերթները։ Ոչ, իհարկե։ Անկարային անհրաժեշտ է այդ չվերթը։ Այն լրացնում է Հայաստան զավթախուժելու թուրքական ուղեգիծը։ Ինչո՞ւ զրկվել այդ գործիքից, թող աշխատի։ Իսկ Փաշինյանից Էրդողանի և Ալիևի դժգոհությունը կարելի է արտահայտել Անկարայի շահերն ընդհանրապես չշոշափող լծակներով։ Չէ՞ որ վերջինս ընդհանրապես թքած ունի՝ թռչում են արդյոք հայկական ինքնաթիռները Լիբանան, թե ոչ։

ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА

  • ВРЕМЕННОЙ ОКАЗАЛАСЬ ДИВЕРСИФИКАЦИЯ
    2025-06-09 10:17

    Министр финансов Армении Ваге Ованнисян в качестве причины спада числа туристов и денежных переводов в Армении в 2024 году указал фактор России, передает АРКА. По данным Армстата, число иностранных туристов, посетивших Армению в 2024 году, составило 2 208 179, уменьшившись на 4,7%. «Это в основном было обусловлено снижением количества туристов из России», - сказал Ованнисян в среду в парламенте на обсуждении отчета о выполнении госбюджета РА за 2024 год. По его словам, большой приток российских граждан в Армению в 2022-2023 годах носил временный характер. Глава Минфина также отметил, что спаду притока некоммерческих денежных переводов на 34,8% во многом негативно способствовало сокращение переводов из России на 52,8%. «Эти факторы последовательно возвращаются к своим естественным уровням», - сказал Ованнисян.

  • УДОВЛЕТВОРЕННЫЕ БЕДНОСТЬЮ
    2025-06-06 09:36

    В Армении люди живут лучше, учитывая инфляцию, их уровень жизни вырос примерно на 50%, — заявил премьер-министр Никол Пашинян в парламенте, передает Aysor.am. «Однако это, конечно, не значит, что люди довольны своей жизнью в Армении», — отметил он. По словам Пашиняна, люди хотят жить лучше, потому что видят, что в сегодняшней Армении это возможно. «Это очень важный факт, но мы считаем, что улучшения пока недостаточно, чтобы быть полностью удовлетворёнными уровнем жизни, поэтому наша задача — обеспечить удовлетворённость, что является масштабной проблемой», — сказал он. Также премьер-министр подчеркнул, что удовлетворённость жизнью тесно связана с государственным бюджетом.

  • СОКРУШИТЕЛЬНЫ ДЛЯ КОГО?
    2025-06-05 10:04

    Ужесточенные санкции в отношении России, в том числе за счет применения рестрикций против третьих стран, готовы, необходимо лишь утвердить соответствующий законопроект в Конгрессе США и получить одобрение президента Дональда Трампа. Об этом заявил спецпосланник американского лидера по Украине Кит Келлог, передает ТАСС.

  • ВМЕСТО ИМПОРТОЗАМЕЩЕНИЯ
    2025-06-04 10:09

    Благодаря бдительности инспекторов отдела пограничного контроля Гогаван-Привольное Инспекционного органа безопасности продуктов питания на пограничном пункте пропуска Гогаван был выявлен и приостановлен ввоз в Армению живых животных неизвестного происхождения, сообщает пресс-служба регулятора, передает АРКА. Проверка сопроводительных документов партии перевозимых животных, в частности ветеринарных сертификатов, вызвала подозрения в том, что они фальшивые. Россельхознадзор подтвердил, что никаких документов на данную партию телят (205 голов) структура не предоставляла. В ведомстве указали, что непосредственной функцией регулятора является проверка сопроводительных документов всех импортируемых и экспортируемых животных: животные неизвестного происхождения подлежат возврату или уничтожению. Особенно с учетом официально подтвержденных фактов вспышки ящура SAT2 в соседних странах ввоз любой партии животных неизвестного происхождения в Армению будет приостановлен.

ПОСЛЕДНЕЕ ПО ТЕМЕ