ԻՐ ԵՎ ԱՅՆ ՏՂԱՅԻ ՀԱՄԱՐ
Թուրքական ավիացիոն իշխանությունները չեն տրամադրել իրենց երկրի օդային տարածքը FLYONE ARMENIA ավիաընկերությանը՝ դեպի Լիբանան չվերթների իրականացման (overflight) համար: Այս մասին ասվում է փոխադրողի հաղորդագրության մեջ։
Ստեղծված իրավիճակի հետևանքով ավիաընկերությունը ստիպված է մինչև հուլիսի 21-ը չեղարկել Երևան-Բեյրութ-Երևան չվերթները: Տվյալ երթուղով թռիչքների վերսկսման մասին կտրամադրվի համապատասխան տեղեկատվություն։
Ավիաընկերությունը ուղևորներին առաջարկում է հետևյալ այլընտրանքները. թռիչքի ամսաթվի փոփոխություն, չեղարկված թռիչքի գումարի ամբողջական վերադարձ: Եթե ավիատոմսը ձեռք է բերվել տուրիստական գործակալությունում, ավիաընկերությունն առաջարկում է կապ հաստատել գործակալության հետ՝ ներկայացված տարբերակներից մեկն ընտրելու համար: Միևնույն ժամանակ նշվում է, որ Երևան-Ստամբուլ-Երևան, Երևան-Փարիզ-Երևան և Երևան-Լիոն-Երևան չվերթները իրականացվում են ըստ չվացուցակի, հաղորդում է armeniatoday.news-ը։
ԲԱՅՑ ԱՆՀՆԱՐ Է ԼՌԵԼ. թե հատկապես ինչի հետ է կապված թուրքական ավիացիոն իշխանությունների այս որոշումը, ստույգ դժվար է ասել։ Սակայն առաջին բանը, որին հարկ է լինում ուշադրություն դարձնել հայ-թուրքական օրակարգի հաղորդակցական հարցերում, դրանց քաղաքական տեսանկյան առաջնայնությունն է Անկարայի համար։ Այսինքն բիզնեսը՝ բիզնես, ավիացիան՝ ավիացիա, օդային հաղորդակցությունը՝ օդային հաղորդակցություն, բայց կարևորը քաղաքականությունն է։ Թուրքիայի համար գլխավորը փոքրիկ լոգիստիկ ողորմություններ նետելն է Երևանին՝ դրանց դիմաց մեծ ու լուրջ զիջումներ ստանալու նպատակով։ Այդպես եղել է, այդպես կա և այդպես կլինի, քանի դեռ Հայաստանում գործում է ներկայիս իշխանությունը՝ հայ ժողովրդի և պետության համար գոյաբանական սպառնալիքի պայմաններում խաղաղության դարաշրջան հաստատելու իր «սևեռուն գաղափարով»։
Այս տարվա փետրվարին Թուրքիայի նախագահ Ռեջեփ Թայիփ Էրդողանը հայտարարեց, որ Անկարան գոհ է հայ-թուրքական հարաբերությունների կարգավորման գործընթացում Հայաստանի ցուցաբերած կամքից։ Էրդողանը, մասնավորապես, նշեց. «Մենք գիտենք, որ Հայաստանն ակնկալում է Թուրքիայի հետ հարաբերությունների կարգավորում և սահմանների բացում։ Եթե նա շարունակի վճռականություն ցուցաբերել սկսված գործընթացում, ապա սահմանների բացումը խնդիր չի լինի։ Մենք թույլատրել ենք չարտերային չվերթները և դրական շարունակություն ենք ակնկալում նաև Հայաստանից»։ Էրդողանը, բնականաբար, չմանրամասնեց ու չհստակեցրեց, որ Հայաստանի և Թուրքիայի միջև չարտերային չվերթներ իրականացվել են նաև նախկինում, որ այդ չվերթներով հայ զբոսաշրջիկները թռչում էին, օրինակ, Անթալիա՝ իրենց ավանդը ներդնելով թուրքական զբոսաշրջային ոլորտի զարգացման գործում։ Որ այդ չվերթներով հայ առևտրականները հայկական շուկա էին բերում թուրքական արտադրանք։ Էրդողանը չէր կարող դա ասել, քանի որ պետք էր ներկայացնել չարտերային չվերթի բացումը որպես Թուրքիայի կողմից մեծ լավություն Հայաստանին։
Սակայն Թուրքիայի նախագահի այդ հայտարարության մեջ կար ևս մեկ կարևոր նրբերանգ։ Նա ընդգծեց. «Այս համատեքստում հայ-ադրբեջանական և հայ-թուրքական հարաբերությունների կարգավորման գործընթացներն առաջ են մղվում՝ աջակցելով միմյանց։ Ինչպես մինչ օրս, այնպես էլ այսուհետ ամեն ինչ իրականացնելու ենք Ադրբեջանի հետ համաձայնեցված»։ Այլ կերպ ասած՝ անգամ հենց նույն աննշանակալի չարտերային թռիչքը Էրդողանը պարզապես «վաճառել» է Երևանին, բայց վաճառել երկու անգամ։ Իր և այն տղայի համար: Այսինքն՝ Ալիևի։
Մինչ Էրդողանն իրականացնում էր այդ գործարքը և համաձայնեցնում դա Ալիևի հետ, Երևանը սեփական կամքով, անհատույց, առանց որևէ շահաբաժինների բացեց հայկական օդային տարածքը դեպի Նախիջևան ադրբեջանական ավիացիայի թռիչքների համար։ Այստեղ նկատենք, որ չեն եղել ո՛չ քաղաքական, ո՛չ տնտեսական շահաբաժիններ։ Դժվար թե կարելի է այդպիսին (շահաբաժին) անվանել այն ողորմելի գրոշները, որ Հայաստանը ստանում է Ադրբեջանի ազգային ավիափոխադրող AZAL-ից՝ նշյալ երթուղով թռիչքներ իրականացնելիս աերոնավիգացիոն ծառայությունների համար։ Օրինակ, Բաքու-Նախիջևան և հակադարձ թռիչքների իրականացման 4 ամիսների ընթացքում AZAL-ը Հայաստանին վճարել է ընդամենը 32 հազար եվրո։ Կրկնեմ, դա շահաբաժին անվանելը Երևանի կողմից պարզապես ծիծաղելի կլինի։ Է՛լ ավելի ծիծաղելի է, որ շահաբաժին անվանելու ուրիշ ոչինչ չկա։
Վերջին շրջանում Բաքվից սկսել են մշտապես դժգոհություններ հնչել Երևանի հասցեին։ Իբր՝ հայկական կողմը ձգձգում է հայ-ադրբեջանական կարգավորման գործընթացը, չի շտապում տալ տխրահռչակ «Զանգեզուրի միջանցքը», չի շտապում հրաժարվել Արցախից ու իր տարածքի մի մասից և այլն։ Իսկ եթե «այն տղան» գոհ չէ, ուրեմն գոհ չէ նաև այս մեկը։ Այսինքն Էրդողանը։ Արժե՞ արդյոք այս խորապատկերին զարմանալ, որ Թուրքիան փակում է իր օդային տարածքը Բեյրութ թռչող հայկական օդանավերի համար։
Այստեղ, իհարկե, կարող է այլ հարց առաջանալ. եթե այդ օդային միջանցքի փակումով Անկարան պատժում է Երևանին Բաքվի հետ երկխոսության մեջ կամակորության համար, ապա ավելի տրամաբանական չէ՞ր լինի արդյոք նախևառաջ արգելել Երևան-Ստամբուլ չվերթները։ Ոչ, իհարկե։ Անկարային անհրաժեշտ է այդ չվերթը։ Այն լրացնում է Հայաստան զավթախուժելու թուրքական ուղեգիծը։ Ինչո՞ւ զրկվել այդ գործիքից, թող աշխատի։ Իսկ Փաշինյանից Էրդողանի և Ալիևի դժգոհությունը կարելի է արտահայտել Անկարայի շահերն ընդհանրապես չշոշափող լծակներով։ Չէ՞ որ վերջինս ընդհանրապես թքած ունի՝ թռչում են արդյոք հայկական ինքնաթիռները Լիբանան, թե ոչ։
ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА
-
2025-06-14 10:15
Станция «Ачапняк» Ереванского метрополитена будет построена, самое трудное пройдено, заявил мэр Еревана Тигран Авинян в парламенте, передает АРКА. «Проект строительства новой станции - впервые в новейшей истории Армении, является одним из самых сложных. Два дня назад он прошел комплексную экспертизу, на которую было потрачено семь месяцев», - отметил Авинян в среду на обсуждении отчета о выполнении госбюджета РА за 2024 год. По его словам, такого рода проекта в стране не было более 40 лет. «Для его осуществления потребуется определенное время, однако я без устали уверенно говорю вам, что эта станция будет построена. Нам остается всего лишь грамотно организовать конкурс и выделить соответствующее финансирование, а потом уже провести конкурс на технический надзор», - сказал Авинян.
-
2025-06-12 09:40
Соотношение налогов к ВВП Армении может достичь 25% в 2026 году, заявил министр финансов республики Ваге Ованнисян, передает АРКА. "Мы постараемся, если не достичь, то вплотную приблизиться к целевому показателю. Мы не пытались достичь нашей цели любым способом, что оказало бы негативное воздействие на наших хозсубъектов и не оказывали давления в администрировании, не повышали налоги. У нас были отложенные налоговые обязательства, в том числе в сфере строительства", - сказал он в парламенте на обсуждении отчета о выполнении госбюджета РА за 2024 год.
-
2025-06-12 09:35
Вице-премьер Армении Мгер Григорян примет участие в Петербургском международном экономическом форуме (ПМЭФ) - 2025, сообщили Sputnik Армения в офисе вице-премьера. Форум пройдет с 18 по 21 июня 2025 года в Санкт-Петербурге. В этом году в фокусе ПМЭФ – поиск общих ориентиров в условиях глобальной турбулентности, переосмысление моделей сотрудничества и формирование основ устойчивого развития. Главная тема форума – "Общие ценности – основа роста в многополярном мире". Деловая программа ПМЭФ-2025 включает более 150 мероприятий, охватывающих ключевые темы развития мировой и российской экономики, и более 600 спикеров и модераторов.
-
2025-06-10 09:38
Всего за 4 месяца текущего года правительство Армении умудрилось нарастить государственный долг страны на 756 миллионов долларов. Если в начале текущего года этот показатель составлял 12 млрд 845 млн долларов, то к началу мая долг достиг 13 млрд 607 млн долларов. Скажем прямо, темп - более чем впечатляющий. Стоит отметить и то, что самым существенным ростом выделился март. Так, в феврале долг преодолел отметку в 13 миллиардов, в марте вырос почти на полмиллиарда, а в апреле – промерно на 27 миллионов.