ՎԱԼԼԵՔՍ ԽՄԲԻ ՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ՃԱՆԱՉՈՂԱԿԱՆ ԱՅՑ ԱՐՑԱԽՈՒՄ (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ)
Ստեփանակերտի Մշակույթի և երիտասարդության պալատում հուլիսի 5-ին և 6-ին «Լոռի-Արցախ բարեկամության կամուրջներ» միջոցառման շրջանակներում Ալավերդու քաղաքային թատրոնը Արցախի արվեստասեր հասարակությանը, ինչպես նաև տարբեր զորամասերի զինվորներին ներկայացրեց Պատրիկ Արտեմիի «Ծապան» ներկայացումը: Ներկայացումն անդրադառնում է արտագաղթի ցավոտ թեմային, 44-օրյա պատերազմի հետևանքներին ու դրանց հաղթահարման հնարավոր ուղիներին (բեմադրող ռեժիսոր՝ Հրաչյա Պապինյան):
Սա Ալավերդու քաղաքային թատրոնի թվով 3-րդ հյուրախաղերն էին Արցախում, որի համար թատրոնն արժանացավ շնորհակալագրի՝ Արցախի ԿԳՄՍ նախարարության կողմից:
Հուլիսի 5-ի ներկայացմանը հաջորդեցին կինոդիտումներ Վալլեքս Գարդեն Հոթել հյուրանոցային համալիրի կինոթատրոնում. ցուցադրվեցին Վալլեքս խմբի կողմից 44-օրյա պատերազմի նախօրեին նկարահանված "Երեք օր Թարթառի հովտում" փաստավավերագրական ֆիլմը, որը պատմում է խմբի "Բեյզ Մեթըլս" ընկերության կողմից մինչ Արցախյան 44-օրյա պատերազմը Մարտակերտի շրջանի շահառու գյուղերում կատարված աշխատանքների մասին, ինչպես նաև "Եվ դա այդպես է լինելու" տեսաֆիլմը՝ նվիրված Վալլեքս խմբի ընկերությունների նախագահ Վալերի Մեջլումյանի 70-ամյա հոբելյանին, ՀՀ-ում և Արցախում նրա ավելի քան 20-ամյա գործունեությանը: Միջոցառմանը հրավիրված մի շարք պաշտոնական հյուրերի, ընկերության աշխատողների և մամուլի ներկայացուցիչների շարքում էին նաև շահառու համայնքների համայնքապետերը:
Ներկայացումներից ազատ ժամերին թատրոնի կոլեկտիվը նաև եղավ պատմամշակութային վայրերում, այդ թվում՝ Ամարասում. ծանոթացավ վերականգնման աշխատանքներին, որոնք այս պահին ընթանում են վանքի տարածքում:
Հուլիսի 8-ին ամբողջական միջոցառումների շարքը եզրափակեցին Նոռա Մարտիրոսյանի "Երբ որ քամին հանդարտվի" խաղարկային ֆիլմի 2 ցուցադրումները՝ Ստեփանակերտի Թումո կենտրոնում և Վալլեքս Գարդեն կինոթատրոնում: Բացման խոսքով հանդես եկան ֆիլմի ռեժիսոր Նոռա Մարտիրոսյանը, պրոդյուսեր Անի Որսկանյանը և կինոգետ Ռաֆֆի Մովսիսյանը:
* Միջոցառումները հնարավոր են դարձել մեկուկես տասնամյակ Արցախում «Վալլեքս» խմբի կողմից իրականացվող ծրագրերի շնորհիվ:
* “Երբ որ քամին հանդարտվի” ֆիլմը հայկական, ֆրանսիական և բելգիական համատեղ արտադրություն է։ Ֆիլմի նկարահանման աշխատանքները տեղի են ունեցել Արցախի Հանրապետությունում 2018թ-ին։ 2020թ. Կաննի միջազգային 73-րդ փառատոնի շրջանակներում ֆիլմը ընդգրկվել է հիմնական մրցութային ծրագիր՝ «The First Features» անվանակարգում։ 2022թ-ի ապրիլին ֆիլմն արժանացել է Հայկական ազգային կինոակադեմիայի «Անահիտ» մրցանակաբաշխության 4 մրցանակների
ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА
-
2025-06-04 10:38
«Архиепископ Вазген Мирзаханян 27 апреля в Эстонии помолился с премьером Армении у алтаря, благословил его программы и похвалил за устремления в ЕС и мирную повестку, – пишет на своей странице в Фейсбук иподиакон Армянской Апостольской Церкви Вартан Погосян.
-
2025-06-03 11:16
В селе Фиолетово Республики Армения прошла торжественная церемония закладки фундамента детского сада для общины молокан. Строительство детского сада проходит в рамках проекта "Россия с вами", который рассказывает иностранным гражданам о деятельности РФ в сфере содействия международному развитию.
-
2025-06-02 10:03
Как спроектировать город будущего? Что такое техника граттаж? И можно ли из простых фруктов приготовить десерт, достойный праздничного стола? Ответы на эти и другие вопросы дети искали не в учебниках или в интернете, а в мастерских, развернувшихся на площадках Дома Москвы в Ереване. Яркая и разноплановая программа под названием «Счастливый день детства» объединила ребят из столичных школ Армении, их педагогов, родителей, а также гостей из России. Мероприятие, приуроченное ко Дню защиты детей, было организовано Правительством Москвы, Департаментом внешнеэкономических и международных связей города Москвы, Московским домом соотечественника и Домом Москвы в Ереване.
-
2025-06-02 09:47
Пример царя Папа, о котором периодически вспоминает Пашинян, для Никола не просто случайное имя, это программный прототип, написал на своей странице в ФБ член Совета РПА Армен Овасапян. Он убежден, что если ко всему, что говорит и делает в последнее время Пашинян, добавить, что «царь Пап также обслуживал интересы «извне» и был «внедрен» для разрушения государства (что он и сделал), то Никол полностью укладывается в логику страдания одержимостью этим персонажем». Публикацию полностью приводим ниже.