ՀԿԵ-Ի ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ԳՆԱԼՈՎ ԱՎԵԼԻ ՄԵԾ ՏԱՐԱԾՈՒՄ Է ՍՏԱՆՈՒՄ
Հունիսի 14-ին մեկնարկած ուղևորափոխադրումների ամառային սեզոնի առաջին ամսվա ընթացքում «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը միջազգային հաղորդակցությունում փոխադրել է 7007 ուղևոր: Այդ թիվն ավելի քան կրկնակի գերազանցում է 2021 թվականի նույն ցուցանիշը ։ 2021 թվականի ամառային փոխադրումների առաջին ամսվա ընթացքում միջազգային հաղորդակցությունում փոխադրվել է 3218 ուղևոր։
Ընդհանուր առմամբ փոխադրված ուղեվորներից 3832 - ը օգտվել են Բաթումիի միջազգային գնացքի ծառայությունից, 3175-ը ՝ Թբիլիսիից:
Հայաստանի քաղաքացիների և զբոսաշրջիկների հարմարավետության համար այս տարի ամառային սեզոնին գործում է երկու առանձին գնացք՝ Երևան-Թբիլիսի-Երևան ուղևորափոխադրումը իրականացվում է շաբաթական հինգ օր, իսկ Երևան-Բաթումի-Երևան ուղևորափոխադրումը գործում է շաբաթական երկու օր:
Ուղևորների նախասիրությունների և ցանկությունների բացահայտման աշխատանքները ՀԿԵ - ն մշտապես իրականացնում է: Հարցումներ են անցկացվում ուղևորների շրջանում, կապի տարբեր ուղիներով ընկերության կառավարման աշխատակազմում քաղաքացիներից ստացվում են դիտողություններ և առաջարկություններ, որոնց արդյունքով մշտապես բարձրանում է մատուցվող ծառայությունների որակը:
Նշենք, որ ընդհանուր առմամբ 2022 թվականի առաջին կիսամյակում «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերության գնացքներով փոխադրվել է 220,5 հազար ուղևոր, ինչը 22 տոկոսով ավելի է 2021 թվականի նույն ցուցանիշից։
ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА
-
2025-07-03 09:51
Джавахкская диаспора России обратилась с посланием к главе МИД РФ Сергею Лаврову. В послании говорится:
-
2025-07-02 16:14
Ардшинбанк продолжает развивать свои технологические предложения, внедрять инновационные решения и совершенствовать свою цифровую среду. Каждая новая услуга или решение разрабатывается с учетом безопасности, поскольку защита данных клиентов на всех уровнях и их доверие стоят на первом месте.
-
2025-07-02 10:13
На днях Regnum.ru опубликовал статью Петра Акопова "Азербайджан зря обиделся на Мединского за Карабах". В ней, в частности, говорится: "Карабах развалил большую Россию - СССР, и мы больше не позволим создавать новые "карабахи", тем более на исторических русских землях". Что это? Разве "маститый" автор не знает, что Карабах не мог сделать этого?! Ведь опубликованы десятки книг, в которых документально указаны личности, организации и страны, приведшие к развалу СССР. Приведем лишь названия книг одного автора - Александра Шевякина: "Разгром советской державы"; "Загадка гибели СССР"; "Кто готовил развал СССР"; "8 ступеней к разгрому советской державы"; "Заказное убийство СССР - подлинная история катастрофы"; "Как убили СССР". В этих книгах нет ни одной строки, где Карабах (Арцах) воспринимался бы как причина развала СССР. Любой автор, затрагивающий тему Арцаха, обязан знать подлинную историю этого армянского края и об истинных причинах теперешнего его состояния.
-
2025-07-02 10:08
Источником стабильности николовского режима являются не общественное доверие и согласие, а неопределенность и тотальный хаос, написал на своей странице в ФБ член Совета РПА Армен Овасапян. Публикацию полностью приводим ниже.
ПОСЛЕДНЕЕ ПО ТЕМЕ
-
2025-06-26 17:20
«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ն՝ համագործակցելով չեխական զբոսաշրջային օպերատոր Gepard Express-ի հետ, գործարկում է Հայաստանի համար նոր ծառայություն՝ զբոսաշրջային գնացք: Ծրագիրն իր տեսակի մեջ առաջինն է երկրում և նպատակ ունի զարգացնել երկաթուղային զբոսաշրջությունը տարածաշրջանում։
-
2025-06-14 15:58
2025 թվականի հունիսի 14-ին «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը գործարկել է ամառային սեզոնի առաջին միջազգային ուղևորատար գնացքը Երևան-Բաթումի-Երևան երթուղով։ Սևծովյան հանգստավայրեր ուղևորված առաջին գնացքով մեկնել է շուրջ 150 ուղևոր։
-
2025-06-11 10:15
Հունիսի 13-ից մեկնարկում է «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերության մերձքաղաքային Երևան-Սևան-Շորժա-Երևան էլեկտրագնացքի աշխատանքը։ Այն իրականացվելու է ուրբաթ, շաբաթ և կիրակի օրերին։
-
2025-05-26 08:49
2025 թվականի մայիսի 25-ին՝ ժամը 14:35-ին, Էջմիածին–Մասիս երկաթուղային հատվածում տեղի է ունեցել դժբախտ պատահար մահվան ելքով։ Գյումրի–Երևան երթուղով ընթացող էլեկտրագնացքի մեքենավարական անձնակազմը, շարժվելով սահմանված արագությամբ, նկատել է երկաթուղային գծերի վրա կանգնած անձի, որը գտնվել է գնացքից մոտ 130 մետր հեռավորության վրա՝ մեջքով դեպի գնացքը։ Մեքենավարը անմիջապես կիրառել է ձայնային ազդանշաններ և արտակարգ արգելակում, սակայն բախումը կանխել չի հաջողվել։ Երիտասարդ տղան մահացել է ստացած ծանր վնասվածքներից։