Ո՞ՐՆ Է ՎԻՎԱ-ՄՏՍ-Ի «UNLIM» ՍԱԿԱԳՆԱՅԻՆ ՊԼԱՆԻ ՄԵԾ ՊԱՀԱՆՋԱՐԿԻ ՊԱՏՃԱՌԸ
Սոցիալական ո՞ր հարթակներից են օգտվում «UNLIM» սակագնային պլանի բաժանորդները
Վերջերս Վիվա-ՄՏՍ-ը թողարկել է «UNLIM» կանխավճարային սակագնային պլանը՝ անսահմանափակ ինտերնետ նախընտրող բաժանորդների համար: Սակագնային պլանը օրեցօր ավելի լայն տարածում է գտնում բաժանորդների շրջանում: Պարզենք, թե ինչ առավելություններ է ընձեռում «UNLIM» սակագնային պլանը:
Որո՞նք են «UNLIM» սակագնային պլանի լայն տարածում գտնելու պատճառները
«UNLIM» սակագնային պլանը մեծ պահանջարկ է վայելում նախ և առաջ այն պատճառով, որ ինտերնետն անսահմանափակ է: Սակագնային պլանը նաև ներառում է 450 SMS ուղարկելու հնարավորություն և 450 րոպե` ցանցի ներսում, ՀՀ և Արցախի ցանցեր, ԱՄՆ, Կանադա և ՄՏՍ Ռուսաստան զանգահարելու համար, իսկ ներառված րոպեները սպառելուց հետո՝ լրացուցիչ 10 000 ներցանցային րոպե:
Սոցիալական ո՞ր հարթակներից են առավել հաճախ օգտվում «UNLIM»-ի բաժանորդները
Պարզվում է, որ «UNLIM» կանխավճարային սակագնային պլանի բաժանորդներն ամենից շատ օգտվում են, այսպես կոչված, «երջանկության սոցցանցից»՝ Instagram-ից, որտեղ շատ են տարածված reels-երը՝ կարճ, ժամանցային տեսանյութերը: Instagram-ին հաջորդում են YouTube-ը, Facebook-ը, TikTok-ը և Telegram-ը: Հիշեցնենք, որ Meta-ի մաս կազմող Instagram-ն ու Facebook-ը, միասին վերցված, Հայաստանում ունեն մոտ 2,5 միլիոն օգտատեր. Facebook-ը՝ 1,4 միլիոն (համացանցից օգտվողների մոտ 64%), իսկ Instagram-ը՝ 1,1 միլիոն (համացանցից օգտվողների մոտ 46,3%): Ինչպես ամբողջ աշխարհում (ավելի քան 2,9 միլիարդ ակտիվ օգտատեր), այնպես էլ Հայաստանում, այս երկու սոցցանցերն ամենատարածվածն են (աղբյուրը՝ https://datareportal.com):
Ակնհայտ է, որ «UNLIM» սակագնային պլանի բաժանորդներն այն օգտատերերն են, որոնք առավել հաճախ ու շատ են օգտվում համացանցի հետ կապված տարբեր ծառայություններից, հավելվածներից և օգտագործում են մեծ ծավալի ինտերնետ:
Եթե դուք նույնպես ցանկանում եք ունենալ անսահմանափակ ինտերնետ, ապա միացե՛ք Վիվա-ՄՏՍ-ի «UNLIM» կանխավճարային սակագնային պլանին՝ հավաքելով *208*4500# և վճարելով ընդամենը 4500 դրամ (30 օրվա համար):
ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА
-
2025-05-15 11:41
Америабанк и Европейский банк реконструкции и развития (ЕБРР) подписали соглашение на сумму 50 миллионов евро в рамках финансируемого рамочного механизма разделения рисков (РМРР) с целью обеспечения более доступного финансирования для армянских компаний. В рамках РМРР, ЕБРР будет софинансировать отдельные кредиты, предоставляемые Америабанком заемщикам, отвечающим установленным требованиям. Эти кредиты будут направлены на покрытие нужд армянских компаний в оборотном капитале, помогут им расширить свою деятельность и повысить устойчивость к изменению климата.
-
2025-05-15 09:43
В Ереване был подписан меморандум о сотрудничестве между общественной организацией ДИАЛОГ и культурно-молодёжным центром ДИЗАК АРТ, основанным вынужденными переселенцами из Арцаха. Документ закрепляет совместные намерения по сохранению культурного наследия Арцаха, а также развитию программ в области образования, культуры и молодёжной политики. Соглашение подписали председатель организации ДИАЛОГ Юрий Навоян и исполнительный директор ДИЗАК АРТ Еразик Айриян. Этот шаг стал важным этапом в укреплении инициатив, направленных на поддержку общин вынужденных переселенцев и сохранение самобытной культуры Арцаха, оказавшейся сейчас под угрозой исчезновения.
-
2025-05-14 09:49
Ветеранская организация Армении выразила благодарность Юрию Навояну за вклад в увековечение памяти о Великой Победе Объединение ветеранов Республики Армения имени маршала И. Х. Баграмяна выразило благодарность председателю ДИАЛОГА — Юрию Людвиговичу Навояну за его активную гражданскую позицию и значительный вклад в проведение памятных мероприятий, приуроченных к 80-летию Победы в Великой Отечественной войне.
-
2025-05-13 08:42
Уровень сервиса в Армении намного лучше, чем в некоторых европейских странах. Об этом заявила международный мастер-тренер по клиентскому сервису и лидерству Анета Коробкина, имеющая многолетний опыт работы в индустрии развития персонала и, в частности, клиентского сервиса.
ПОСЛЕДНЕЕ ПО ТЕМЕ
-
2023-09-18 18:43
«Yandex Plus» ծառայությունն այժմ հասանելի է Viva-MTS-ի «X» և «Y» սակագնային պլանների կանխավճարային և հետվճարային բաժանորդների համար:
-
2023-09-15 16:51
Վիվա-ՄՏՍ-ում ավարտվել է «Viva University» («Վիվա Յունիվերսիթի») կրթական ծրագրի երկամսյա դասընթացը: Շրջանավարտների հերթական խումբը պատրաստ է ձեռք բերած փորձով ու գործնական գիտելիքով տեղ գտնել աշխատաշուկայում և լավագույն արդյունք գրանցել մասնագիտական ոլորտում: Ավարտական հավաստագիր ստացած 22 ուսանող մասնագիտական փորձ է ձեռք բերել երկու՝ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների և վաճառքի ու բաժանորդների սպասարկման ոլորտում:
-
2023-09-06 18:03
Տվյալների հավաքագրում և բազաների կառավարում, պլանավորում, զարգացում և աջակցություն…. Տարբեր նեղ մասնագիտական խմբերում ընդգրկված 15 ուսանող ՏՏ (տեղեկատվական տեխնոլոգիաների) ոլորտում գործնական գիտելիքներ ստանալու և հմտանալու իրական հնարավորություն է ունեցել Վիվա-ՄՏՍ-ում:
-
2023-09-05 17:35
Վիվա-ՄՏՍ-ն իր հաճախորդներին առաջարկում է աշխատանքային հեռախոսահամարներից ստացված և կատարված զանգերի ամբողջական վերահսկման գործիք։ Վիվա-ՄՏՍ-ի առաջարկած՝ կորպորատիվ շարժական և ֆիքսված ծառայությունների նոր կոնվերգենտ լուծումը լայնորեն կիրառվում է շատ ոլորտներում, հատկապես այն ընկերությունների կողմից, որոնք ունեն հեռավար աշխատող ու շրջիկ աշխատակիցներ: