ԵԱԶԲ-Ի ՊԱՐՏԱՏՈՄՍԵՐԸ ՑՈՒՑԱԿՎԵԼ ԵՆ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՖՈՆԴԱՅԻՆ ԲՈՐՍԱՅՈՒՄ,
որի առևտրային ենթակառուցվածքն արդիականացվե է Բանկի դրամաշնորհի հաշվին
ԵԱԶԲ–ի՝ դոլարով եռամյա պարտատոմսերի դեբյուտային թողարկումը ցուցակում է անցել և հոկտեմբերի 26-ից ընդգրկվել է Հայաստանի ֆոնդային բորսայի (AMX) Abond պարտատոմսերի հիմնական ցուցակում, հայտնում է Եվրասիական զարգացման բանկի մամուլի ծառայությունը։
Մինչ այս բորսայի ենթակառուցվածքը արդիականացվել է Եվրասիական զարգացման բանկի (ԵԶԲ) Տեխնիկական աջակցության հիմնադրամի դրամաշնորհի հաշվին, ինչը հնարավորություն է տվել ավելի քան 2 անգամ ավելացնել արժեթղթերի ցուցակման ընդհանուր արժեքը։ Այս մասին հայտարարել է ԵԱԶԲ–ի վարչության նախագահ Նիկոլայ Պոդգուզովը Հայաստան կատարած այցի ընթացքում։
«Սա կարևոր իրադարձություն է մեզ համար՝ հատկապես հաշվի առնելով մեր մասնակցությունը բորսայի ենթակառուցվածքի արդիականացմանը։ Սեփական պարտատոմսերի տեղաբաշխումը Հայաստանի ֆինանսական շուկայում՝ AMX-ում հետագա ցուցակումով, դարձավ ևս մեկ քայլ, որը հաստատում է ԵԱԶԲ-ի՝ որպես ԵԱՏՄ տարածաշրջանի զարգացման առաջատար ինստիտուտի պատրաստակամությունը՝ խթանելու տեղական ֆինանսական շուկայի զարգացումը և աջակցություն ցուցաբերելու նրա առանցքային մասնակիցներին ու դերակատարներին»,- ասել է Նիկոլայ Պոդգուզովը:
2021–2022 թվականներին ԵԱԶԲ Տեխնիկական աջակցության հիմնադրամի միջոցով դրամաշնորհ է հատկացվել Հայաստանի ֆոնդային բորսային՝ նոր առևտրային համակարգի ծրագրային ապահովման արդիականացման և ներդրման համար։ Կատարված աշխատանքից հետո, բացի երկրորդային շուկայում առևտուր ապահովելուց, համակարգը, միջազգային չափանիշներին համապատասխան, թույլ է տալիս ներդրողներին բորսայի բրոքերների միջոցով ստանալ ուղղակի հասանելիություն բորսայի առևտրային հարթակներին, ինչպես նաև առևտուր անել առցանց ռեժիմում՝ վեբ և բջջային հավելվածների միջոցով:
Այսպես, ԵԱԶԲ-ի կողմից ֆինանսավորվող արդիականացման շնորհիվ առևտրային համակարգը հասանելի է դարձել վերջնական ներդրողների համար, պարզեցվել է մասնակցությունը բորսայական առուվաճառքում և հնարավորություններ են ստեղծվել ավելացնելու շուկայի ուղղակի մասնակիցների և հայկական ընկերությունների IPO-ների թիվը: Նոր ծրագրային ապահովման ներդրումից հետո AMX Exchange–ի մասնակիցները հնարավորություն են ստացել միանալ ԵԱՏՄ անդամ երկրների բորսայական հարթակներին և այնտեղ իրականացնել գործարքներ։
Արդյունքում պետական արժեթղթերի տեղաբաշխման և հետգնման աճուրդների տարեկան ծավալն աճել է 138%-ով՝ 2019 թվականի 254 մլրդ դրամից 2023 թվականին հասնելով գրեթե 605 մլրդ դրամի։ Պետական արժեթղթերի տեղաբաշխման և հետգնման աճուրդներում կատարված գործարքների տարեկան թիվт աճել է 42%-ով՝ 2019թ․–ի 968-ից 2023թ․-ին հասնելով 1370-ի։ Արժեթղթերի ցուցակման ընդհանուր արժեքն աճել է ավելի քան երկու անգամ՝ 2019 թվականի 1,0 տրլն դրամից 2023 թվականին հասնելով 3,5 տրլն դրամի։
ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА
-
2025-04-30 18:47
Здание Представительства Республики Арцах не находится под залогом ни в банке, ни в кредитной организации, ни в какой-либо иной структуре, сообщил в соцсети арцахский адвокат Роман ЕРИЦЯН.
-
2025-04-29 11:06
28 апреля в компании "Южно-Кавказская железная дорога" отметили Всемирный день охраны труда, который в 2025 году посвящен информационным технологиям в сфере охраны труда: "Революционные подходы к безопасности и гигиене труда. Роль искусственного интеллекта и цифровизации на рабочих местах".
-
2025-04-29 10:16
Премьер-министр Эстонии, страны, которая по своей весовой категории практически ничем не выше Армении, а по сути, полностью находится под западной опекой, позволяет себе неуважительное выражение в отношении нашей страны во время совместной с премьер-министром Армении пресс-конференции, потому что прекрасно знает, что адекватной реакции не последует, написал в своем ТГ-канале политолог Акоп Бадалян. Публикацию полностью приводим ниже.
-
2025-04-29 10:10
Взрыв в порту города Бендер-Аббас нанес удар не только по Ирану, - пишет на своей странице в Фейсбук доктор политических наук, специалист по энергетике Ваге Давтян. - В то время как мировая пресса сосредотачивается на количестве жертв, разрушениях и химических веществах, одно важное обстоятельство остается в тени: фактически парализован ключевой узел международного транспортного коридора Север-Юг. Речь идет именно о маршруте, который предлагается в качестве реалистичной альтернативы Суэцкому каналу и развитие которого Россия активно продвигает. Коридор должен соединить Санкт-Петербург с индийским Мумбаи через порты Ирана.