Փորձագետը Հայաստանի և Աբխազիայի միջև երկաթգիծ բացելու հնարավորությունների մասին
Կարելի է ասել, որ Ռուսաստանի և Հայաստանի միջև Աբխազիայով երկաթուղային հաղորդակցություն բացելու առաջարկը գալիս է Մոսկվայից, հաշվի առնելով, թե որքան հաճախ է ՌԴ-ն ընդգծում տարածաշրջանում հաղորդակցությունների ապաշրջափակման կարևորությունը: Այս մասին փետրվարի 10-ին News.am-ին տված հարցազրույցում ասաց տնտեսագետ Հրանտ Միքայելյանը:
Ըստ փորձագետի, այս փաստը էապես մեծացնում է Աբխազիայի կողմից երկաթգիծը բացելու հավանականությունը:
Նա պարզաբանեց, որ Հայաստանի շահերի տեսանկյունից, այս առաջարկը, ի տարբերություն Մեղրիի միջանցքի, շատ ձեռնտու է, քանի որ դրանով ապահովվում է տրանսպորտային կապը Ռուսաստանի, ինչպես նաև այլ երկրների հետ:
«Հարցն այն է, թե որքանով է այդ գաղափարը լիովին իրագործելի, քանի որ հարցը սերտորեն կապված է Վրաստանի դիրքորոշման և հավանության հետ: Հիմա դժվար է ասել՝ կհամաձայնի արդյոք Թբիլիսին դրան: Ադրբեջանն ու Թուրքիան տեսականորեն կարող են օգտագործել իրենց ազդեցությունը Վրաստանի վրա, որպեսզի թույլ չտան այս ճանապարհի շահագործումը: Բացի այդ, դա ձեռնտու չէ նաև ԱՄՆ-ին: Ամեն դեպքում վերջին խոսքը կասի Վրաստանը: Եթե նա որոշի, որ դա իրեն պետք է, երկաթուղին կաշխատի»,- ասաց Միքայելյանը:
Տնտեսագետն ընդգծեց, որ այս երկաթուղու բնականոն շահագործման համար Հայաստանին լուրջ ներդրումներ պետք չեն՝ ընդամենը 40 միլիոն դոլար իր տարածքում որոշ հատվածներ կառուցելու համար, վրացական կողմից ճանապարհը հիմա էլ աշխատում է: Գուցե անհրաժեշտ լինի թարմացնել և ընդլայնել հնարավորությունները, բայց դա արդեն կախված կլինի շատ այլ գործոններից:
«Երկարաժամկետ հեռանկարում երկաթուղու բացումը դրական ազդեցություն կունենա Հայաստանի տնտեսության վրա, մասնավորապես, այն պայմաններ կստեղծի արտադրական ոլորտի առավել ակտիվ զարգացման համար, ինչպես նաև օգտակար կլինի արտահանողներին: Եթե այս հնարավորությունը գրագետ օգտագործվի, ապա երկարաժամկետ հեռանկարում կարելի է բարելավել Հայաստանի ՀՆԱ ցուցանիշները»,- հավելեց փորձագետը:
Քաղաքական տեսանկյունից, այս գործոնը, ինչպես նշեց Միքայելյանը, կհավասարակշռի բանակցությունների ընթացքում Հայաստանի և Ադրբեջանի դիրքերը:
«Ինչ վերաբերում է Ադրբեջանի հետ հաղորդակցությունների ապաշրջափակմանը, ապա կարծում եմ՝ մինչև Մեղրիի միջանցքը չբացվի, Բաքուն թույլ չի տա, որ Երևանը տեղափոխի իր տարածքով: Բացի այդ, ես այստեղ Հայաստանի համար տնտեսական որևէ հեռանկար չեմ տեսնում»,- եզրափակեց Միքայելյանը:
Հիշեցնենք, որ Աբխազիայի խորհրդարանը դիմել է Ռուսաստանի Պետդումային` հայտարարելով, որ պատրաստ է հավասար պայմաններով մասնակցել Աբխազիայի տարածքով Ռուսաստանի և Հայաստանի միջև երկաթուղային հաղորդակցության բացման նախագծին:
ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА
-
2024-04-25 15:29
Государственный департамент США в своем ежегодном докладе «2023 Country Reports on Human Rights Practices: Armenia» упомянул о бесчеловечном обращении азербайджанцев с армянскими солдатами в сентября 2022 года.
-
2024-04-25 15:28
Официальный представитель МИД РФ Мария Захарова выразила сожаление, что власти Армении продолжают допускать публичную критику в адрес ОДКБ.
-
2024-04-25 15:28
Российская сторона ожидает участия премьер-министра Армении Никола Пашиняна в саммите ЕАЭС. Об этом заявил журналистам вице-премьер России Алексей Оверчук.
-
2024-04-25 14:58
Россия считала вопрос статуса Нагорного Карабаха неурегулированным, но Армения в Праге признала его территорией Азербайджана, сказала в ходе еженедельного брифинга официальный представитель МИД РФ Мария Захарова.