Последние новости

ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՆՐԲՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

«Կոճերը փոխելու համար երկու«պատուհան» է հատկացվում՝ յուրաքանչյուրը 3,5 ժամ տևողությամբ: Իհարկե, հնարավոր է և մեկ օրվա ընթացքում աշխատանքը կատարել, բայց կա գնացքային իրավիճակ, երկաթուղին պետք է աշխատի առանց ընդհատումների», - ասում է «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերության Երևանի գծի ուղեմասի պետ Հրաչ Քևնակսզյանը: Ուղեմասի աշխատողներն այժմ փոխում են Արմավիր-Արաքս հատվածում գտնվող երկաթուղային կամուրջներից մեկի կոճերը:

Որոշ երկաթուղային կամուրջների կառուցվածքային առանձնահատկությունները (մետաղական կոնստրուկցիաներով հիմք ունեցող) թույլ չեն տալիս երկաթբետոնե կոճեր տեղադրել դրանց վրա, միայն փայտե: Երևանյան ուղեմասում ընդամենը չորս նման կամուրջ կա: Այս դեպքում տեղադրվում են ոչ թե սովորական փայտե կոճեր, այլ կամրջային գերաններ, որոնք սովորականներից ավելի երկար և խոշոր են: Բելառուսում գնվող կամրջային գերանների ծառայության ժամկետը 10 տարի է: Չի կարելի համեմատել երկաթբետոնե կոճերի հետ, դրանք ունեն մինչև 70 տարի շահագործման ժամկետ, սակայն այս կամրջի վրա դրանք անպիտան են երկաթե հիմքի պատճառով:

«Այս կամրջի երկարությունը 100 մետր է, երկու օրվա ընթացքում անհրաժեշտ է մոտ 200 գերան դնել, - պատմում է Քևնակսզյանը: - Եվ անհրաժեշտ է դրանք տեղադրել որակով՝ այս հատվածում արագությունը մինչև 100 կմ /ժամ է հասնում»:

Ընդհանուր առմամբ, «Երևան» գծի ուղեմասն ունի 196 կիլոմետր գծեր, որոնք աշխատանքային վիճակում է պահպանում Քևնակսզյանի գլխավորած ուղեմասը: Այս կիլոմետրերի գրեթե կեսն առանց ծայրակցվանքի են, ուղևորատար գնացքների փափուկ ընթացքն ապահովելու համար ռելսերը ծայրերով իրար են եռակցվում:

«Հաշվի առնելով ջերմաստիճանային մեր տատանումները` եռակցված ռելսի առավելագույն երկարությունը կազմում է 800 մ: Ավելի մեծ երկարությունը թույլ չի տա, որ ռելսերն ազատ կրճատվեն ու երկարեն սեզոնային ջերմաստիճանային տատանումների ժամանակ», - նշում է երկաթուղայինը:

Եվ իսկապես, մինչ բանվորները գերաննեն են տեղադրում, կողքին դրված ռելսերը Արմավիրի արևի տակ հասցրեցին այնքան տաքանալ, որ մեծ դժվարությամբ են վերադառնում իրենց տեղերը:

Այս իրավիճակը հաղթահարելու համար գծի աշխատողներն ունեն իրենց հնարքները, ինչպես նաև բազմաթիվ այլ նրբություններ՝ մի քանի հազար կոճեր փոխարինելու հարցում: Ըստ ծրագրի, միայն 2020 թվականին «Երևան» գծի ուղեմասի աշխատակիցները պետք է տեղադրեն 7 500 նոր կոճեր, որոնցից 4 500-ը՝ երկաթբետոնե:

Галерея (4 фото)

Основная тема:
Теги:

ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА

ПОСЛЕДНЕЕ ПО ТЕМЕ

  • ՈՂԲԵՐԳԱԿԱՆ ԴԵՊՔ ԷՋՄԻԱԾԻՆ–ՄԱՍԻՍ ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ ՀԱՏՎԱԾՈՒՄ
    2025-05-26 08:49

    2025 թվականի մայիսի 25-ին՝ ժամը 14:35-ին, Էջմիածին–Մասիս երկաթուղային հատվածում տեղի է ունեցել դժբախտ պատահար մահվան ելքով։ Գյումրի–Երևան երթուղով ընթացող էլեկտրագնացքի մեքենավարական անձնակազմը, շարժվելով սահմանված արագությամբ, նկատել է երկաթուղային գծերի վրա կանգնած անձի, որը գտնվել է գնացքից մոտ 130 մետր հեռավորության վրա՝ մեջքով դեպի գնացքը։ Մեքենավարը անմիջապես կիրառել է ձայնային ազդանշաններ և արտակարգ արգելակում, սակայն բախումը կանխել չի հաջողվել։ Երիտասարդ տղան մահացել է ստացած ծանր վնասվածքներից։

  • ԵՐԵՎԱՆ-ԲԱԹՈՒՄԻ-ԵՐԵՎԱՆ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԳՆԱՑՔԸ ԿԳՈՐԾԻ ՀՈՒՆԻՍԻ 14-ԻՑ
    2025-05-20 16:49

    «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը տեղեկացնում է, որ հունիսի 14-ից մեկնարկում է Երևան-Բաթումի-Երևան միջազգային ուղևորատար գնացքի երթևեկությունը։ Պայմանավորվածությունը ձեռք է բերվել մայիսի 20-ին Երևանում կայացած աշխատանքային հանդիպման ընթացքում՝ «ՀԿԵ»-ի և «Վրացական երկաթուղի» ընկերության ղեկավարության միջև։

  • ՀԿԵ ԿՈԼԵԿՏԻՎԸ ՀԱՐԳԱՆՔԻ ՏՈՒՐՔ Է ՄԱՏՈՒՑԵԼ ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ ԶԻՆՎՈՐՆԵՐԻ ՀԻՇԱՏԱԿԻՆ
    2025-05-09 20:11

    «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերության աշխատակազմը՝ ընկերության ղեկավարության գլխավորությամբ, ծաղկեպսակներ է դրել Երևան քաղաքի Էրեբունի վարչական շրջանում գտնվող երկաթուղային զինվորների հուշարձանին, ինչպես նաև Հաղթանակի զբոսայգում տեղադրված Հավերժական կրակին։ Մայիսի 9-ին Երևանի երկաթուղային կայարանում տեղի է ունեցել տոնական համերգ՝ նվիրված Հայրենական մեծ պատերազմում հաղթանակի 80-ամյակին։

  • ՀԿԵ-ՈՒՄ ՆՇԵՑԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՇԽԱՐՀԱՅԻՆ ՕՐԸ
    2025-04-29 11:08

    Ապրիլի 28-ին «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունում նշվեց Աշխատանքի պաշտպանության համաշխարհային օրը։ Այս տարի այն նվիրված է տեղեկատվական տեխնոլոգիաներին՝ «Աշխատանքի անվտանգության ապահովման հեղափոխական մոտեցումները. Արհեստական բանականության և թվայնացման դերը աշխատավայրում» խորագրի ներքո։