ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՆՐԲՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
«Կոճերը փոխելու համար երկու«պատուհան» է հատկացվում՝ յուրաքանչյուրը 3,5 ժամ տևողությամբ: Իհարկե, հնարավոր է և մեկ օրվա ընթացքում աշխատանքը կատարել, բայց կա գնացքային իրավիճակ, երկաթուղին պետք է աշխատի առանց ընդհատումների», - ասում է «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերության Երևանի գծի ուղեմասի պետ Հրաչ Քևնակսզյանը: Ուղեմասի աշխատողներն այժմ փոխում են Արմավիր-Արաքս հատվածում գտնվող երկաթուղային կամուրջներից մեկի կոճերը:
Որոշ երկաթուղային կամուրջների կառուցվածքային առանձնահատկությունները (մետաղական կոնստրուկցիաներով հիմք ունեցող) թույլ չեն տալիս երկաթբետոնե կոճեր տեղադրել դրանց վրա, միայն փայտե: Երևանյան ուղեմասում ընդամենը չորս նման կամուրջ կա: Այս դեպքում տեղադրվում են ոչ թե սովորական փայտե կոճեր, այլ կամրջային գերաններ, որոնք սովորականներից ավելի երկար և խոշոր են: Բելառուսում գնվող կամրջային գերանների ծառայության ժամկետը 10 տարի է: Չի կարելի համեմատել երկաթբետոնե կոճերի հետ, դրանք ունեն մինչև 70 տարի շահագործման ժամկետ, սակայն այս կամրջի վրա դրանք անպիտան են երկաթե հիմքի պատճառով:
«Այս կամրջի երկարությունը 100 մետր է, երկու օրվա ընթացքում անհրաժեշտ է մոտ 200 գերան դնել, - պատմում է Քևնակսզյանը: - Եվ անհրաժեշտ է դրանք տեղադրել որակով՝ այս հատվածում արագությունը մինչև 100 կմ /ժամ է հասնում»:
Ընդհանուր առմամբ, «Երևան» գծի ուղեմասն ունի 196 կիլոմետր գծեր, որոնք աշխատանքային վիճակում է պահպանում Քևնակսզյանի գլխավորած ուղեմասը: Այս կիլոմետրերի գրեթե կեսն առանց ծայրակցվանքի են, ուղևորատար գնացքների փափուկ ընթացքն ապահովելու համար ռելսերը ծայրերով իրար են եռակցվում:
«Հաշվի առնելով ջերմաստիճանային մեր տատանումները` եռակցված ռելսի առավելագույն երկարությունը կազմում է 800 մ: Ավելի մեծ երկարությունը թույլ չի տա, որ ռելսերն ազատ կրճատվեն ու երկարեն սեզոնային ջերմաստիճանային տատանումների ժամանակ», - նշում է երկաթուղայինը:
Եվ իսկապես, մինչ բանվորները գերաննեն են տեղադրում, կողքին դրված ռելսերը Արմավիրի արևի տակ հասցրեցին այնքան տաքանալ, որ մեծ դժվարությամբ են վերադառնում իրենց տեղերը:
Այս իրավիճակը հաղթահարելու համար գծի աշխատողներն ունեն իրենց հնարքները, ինչպես նաև բազմաթիվ այլ նրբություններ՝ մի քանի հազար կոճեր փոխարինելու հարցում: Ըստ ծրագրի, միայն 2020 թվականին «Երևան» գծի ուղեմասի աշխատակիցները պետք է տեղադրեն 7 500 նոր կոճեր, որոնցից 4 500-ը՝ երկաթբետոնե:
ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА
-
2025-06-30 10:11
Когда Франция поддерживает нападки на Армянскую Апостольскую Церковь и репрессии против священнослужителей, это уже не нейтралитет, а явное согласие с происходящим, написал на своей странице в Фейсбук бывший мэр Ванадзора Мамикон Асланян.
-
2025-06-30 10:08
Азербайджан стремительно движется к модели внешней политики, построенной на девальвации отношений с Москвой в пользу Анкары как ключевого партнера в сфере безопасности, экономики и региональной архитектуры, формулы евразийской интеграции Баку подменяет концепцией «тюркского единства», где видит себя неотъемлемой частью наднационального проекта и альтернативой российской политике, написал на своей станице в Фейсбук член Исполнительного органа РПА Артак Закарян. Он убежден, что без стратегического пересмотра своей внешней политики в Закавказье Россия рискует окончательно уступить регион Турции и другим внешним игрокам. Публикацию полностью приводим ниже.
-
2025-06-27 19:01
Общественный деятель Вазген Сагателян пишет на своей странице в Фейсбук:
-
2025-06-27 15:31
Согласно эксклюзивным сведениям портала MediaHub, посланные в Эчмиадзин с целью задержать Микаэла Аджапахяна представители СНБ и различных подразделений полиции отказались применить силу, чтобы подвергнуть архиепископа приводу, а также отказались от применения силы в отношении собравшихся тысяч граждан и священнослужителей.
ПОСЛЕДНЕЕ ПО ТЕМЕ
-
2025-06-26 17:20
«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ն՝ համագործակցելով չեխական զբոսաշրջային օպերատոր Gepard Express-ի հետ, գործարկում է Հայաստանի համար նոր ծառայություն՝ զբոսաշրջային գնացք: Ծրագիրն իր տեսակի մեջ առաջինն է երկրում և նպատակ ունի զարգացնել երկաթուղային զբոսաշրջությունը տարածաշրջանում։
-
2025-06-14 15:58
2025 թվականի հունիսի 14-ին «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը գործարկել է ամառային սեզոնի առաջին միջազգային ուղևորատար գնացքը Երևան-Բաթումի-Երևան երթուղով։ Սևծովյան հանգստավայրեր ուղևորված առաջին գնացքով մեկնել է շուրջ 150 ուղևոր։
-
2025-06-11 10:15
Հունիսի 13-ից մեկնարկում է «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերության մերձքաղաքային Երևան-Սևան-Շորժա-Երևան էլեկտրագնացքի աշխատանքը։ Այն իրականացվելու է ուրբաթ, շաբաթ և կիրակի օրերին։
-
2025-05-26 08:49
2025 թվականի մայիսի 25-ին՝ ժամը 14:35-ին, Էջմիածին–Մասիս երկաթուղային հատվածում տեղի է ունեցել դժբախտ պատահար մահվան ելքով։ Գյումրի–Երևան երթուղով ընթացող էլեկտրագնացքի մեքենավարական անձնակազմը, շարժվելով սահմանված արագությամբ, նկատել է երկաթուղային գծերի վրա կանգնած անձի, որը գտնվել է գնացքից մոտ 130 մետր հեռավորության վրա՝ մեջքով դեպի գնացքը։ Մեքենավարը անմիջապես կիրառել է ձայնային ազդանշաններ և արտակարգ արգելակում, սակայն բախումը կանխել չի հաջողվել։ Երիտասարդ տղան մահացել է ստացած ծանր վնասվածքներից։