ԱՐԴՇԻՆԲԱՆԿՆ ԱՄՓՈՓԵԼ Է VISA ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՎՃԱՐԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՀԵՏ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊԱԾ «ԱՌՈ՛ՂՋ ԵՂԵՔ» ԱԿՑԻԱՅԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ
Ակցիան տեղի է ունեցել 2020թ. հունիսի 10-ից օգոստոսի 10-ն ընկած ժամանակահատվածում և մեծ հետաքրքրություն է առաջացրել Արդշինբանկի քարտապանների շրջանում: Մրցանակները առողջության ապահովագրություն և բժշկական ծառայություններից օգտվելու վկայագրեր էին:
Ակցիայի հիմնական նպատակն էր խրախուսել բանկի հաճախորդներին կատարել գնումներ անկանխիկ եղանակով, ինչը համաճարակի դեմ պայքարի պայմաններում դարձել է կենսական անհրաժեշտություն: Ակցիային մասնակցել են Արդշինբանկի շուրջ 15,000 քարտապաններ, որոնց կողմից իրականացվել են շուրջ 100,000 անկանխիկ գործարք՝ ակցիայի պայմաններին համապատասխան: Հիշեցնենք, որ ակցիայի կանոններով Արդշինբանկի VISA քարտերով ամենամեծ քանակությամբ 2000 դրամ և ավել գումարով անկանխիկ գործարքներ կատարած 10 հաճախորդները ստանում են տարեկան առողջության ապահովագրության վկայագրեր: Կախված զբաղեցրած մրցանակային տեղից, ապահովագրական գումարը մեծանում է և կազմում է 3 մլն դրամից մինչև 8մլն դրամ առաջին տեղի համար: Ապահովագրական փաթեթը ներառում է ամբուլատոր և ստացիոնար բուժում, վիրաբուժական վիրահատություններ, դեղորայքի ձեռքբերում և այլն: Այն դեպքում, եթե հաղթողն արդեն իսկ ապահովագրված է, ապա առողջության ապահովագրությունը հնարավոր կլինի փոխանցել նրա ընտանիքի անդամին՝ կնոջը, ամուսնուն կամ երեխային:
Բացի այդ, ակցիայի 50 մասնակիցները, ովքեր իրենց Վիզա քարտերով առաջին անգամ էին իրականացնում անկանխիկ գործարքներ և ակցիայի ընթացքում կատարել են ամենաշատ քանակով 50,000 դրամ և ավել գումարի չափով անկանխիկ գործարքները, կստանան 20,000 դրամի ցանկացած բժշկական ծառայությունից օգտվելու վկայագրեր:
«Մենք գոհ ենք ակցիայի արդյունքներից: Արդյունքներն ամփոփվել են և հաղթած հաճախորդների հետ կապ է հաստատվել՝ նրանց շնորհավորական նամակներ և մրցանակային վկայագրերն ուղարկելու համար: Ակցիայի 1-ին հաղթողը կստանա առողջության ապահովագրություն մեկ տարի ժամետով, որով կարող է հատուցվել մինչև 8մլն ՀՀ դրամի մատուցված բժշկական ծառայությունների դիմաց, 2-րդ և 3-րդ տեղերի համար յուրաքանչյուր մինչև 5 մլն դրամի, 4-րդ, 5-րդ և 6-րդ տեղեր զբաղեցրած քարտապանների դեպքում մինչև 4 մլն դրամի, և, վերջապես, մնացած 4 մասնակիցների ապահովագրական պոլիսներով նախատեսած են մինչև 3 մլն դրամ հատուցման գումար: Շնորհակալություն ենք հայտնում բոլոր նրանցից, ովքեր մասնակցել են ակցիային և աջակցել երկրում անկանխիկ վճարումների համակարգ զարգացնելու մեր ձգտմանը» - իրադարձությունը մեկնաբանել է Արդշինբանկի Մանրածախ բիզնեսի տնօրեն Արտակ Խաչատրյանը:
ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА
-
2025-07-14 10:07
«Новые статистические данные свидетельствуют о том, что деиндустриализация Армении продолжается, - пишет на своей странице в Фейсбук доктор политических наук, специалист по энергетике Ваге Давтян.
-
2025-07-11 14:28
С 4 по 6 июля 2025 года в Ванадзоре прошел «Tech Week Vanadzor 2025». Ардшинбанк, придерживаясь своей стратегии инновационных подходов, принял участие в мероприятии.
-
2025-07-10 18:29
«Турция официально вошла на территорию Армении. Она никогда не уйдет и постепенно «переварит» Армению, – пишет на своей странице в Фейсбук доктор политологии Артур Хачикян.
-
2025-07-10 17:56
Уважаемый Kлиент В Правилах платежных карт внесены изменения, с которыми можете ознакомиться по следующей ссылке․
ПОСЛЕДНЕЕ ПО ТЕМЕ
-
2025-07-11 14:29
Այս տարվա հուլիս 4-ից 6-ը Վանաձորում անցկացվեց «Tech Week Vanadzor 2025»-ը։ Արդշինբանկը, հավատարիմ մնալով նորարար մոտեցումների իր ռազմավարությանը, մասնակցեց միջոցառմանը։
-
2025-07-10 17:57
Հարգելի Հաճախորդ Վճարային քարտերի կանոններում կատարվել են փոփոխություններ, որոնց կարող եք ծանոթանալ հետևյալ հղումով:
-
2025-07-03 14:58
Հունիսի 16-ին Արդշինբանկն ամփոփեց Mastercard Business քարտապանների համար կազմակերպված խաղարկությունը։ Բանկի Youtube-յան պաշտոնական ալիքում կազմակերպվեց և անցկացվեց նվերների օնլայն խաղարկություն։ Պատահականության սկզբունքով ընտրված հաջողակները շահեցին 3 հատ Apple MacBook Air 13 M4, իսկ գլխավոր մրցանակն էր 5-օրյա ուղևորություն դեպի Արաբական Միացյալ Էմիրություններ՝ երկու անձի համար։
-
2025-07-02 16:16
Արդշինբանկը շարունակում է զարգացնել իր տեխնոլոգիական առաջարկները, ներդնում է նորարարական լուծումներ և կատարելագործում իր թվային միջավայրը։ Յուրաքանչյուր նոր ծառայություն կամ լուծում բանկում նախագծում են առաջին հերթին կարևորելով անվտանգությունը, քանի որ հաճախորդների տվյալների պաշտպանությունը բոլոր մակարդակներում և նրանց վստահությունն առաջին տեղում են։