ՉՆԱՅԱԾ ՈՒՂևՈՐԱՓՈԽԱԴՐՈՒՄՆԵՐԻ ԱՆԿՄԱՆԸ՝ ՀԱՐԱՎԿՈՎԿԱՍՅԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂԻՆ ՇԱՐՈՒՆԱԿՈՒՄ Է ԿԱՆՈՆԱՎՈՐ ՓՈԽԱԴՐՈՒՄՆԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆԵԼ
Չնայած Հայաստանում հայտարարված արտակարգ դրության պատճառով ուղևորահոսքի զգալի կրճատմանը` «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը շարունակում է կանոնավոր ներհանրապետական ուղևորափոխադրումներ իրականացնել:
Փոխադրումները տեղական հաղորդակցությունում գեթ մի օր չեն կանգնել, էլեկտրագնացքների բոլոր ներքին ուղերթներն իրականացվել են ըստ ժամանակացույցի, իսկ ամենախիստ սահմանափակումների և միջքաղաքային ավտոտրանսպորտի ժամանակավոր չեղարկման ժամանակահատվածում հենց երկաթուղին էր դարձել մայրաքաղաքը հանրապետության մարզերի հետ կապող միակ օղակը:
Կորոնավիրուսային վարակի տարածման վտանգի պատճառով ստեղծված վիճակը չէր կարող բացասական ազդեցություն չունենար երկաթուղային տրանսպորտի աշխատանքի վրա. մարտի 14-ից չի գործում Երևան-Թբիլիսի-Երևան միջազգային գնացքը, չեղարկվեց Երևան-Բաթումի-Երևան երթուղին, որը սովորաբար բացվում էր ամեն տարի հունիսի 15-ին, չի գործարկվել Սևանա լճում հանգիստ նախընտրողների համար նախատեսված սեզոնային էլեկտրագնացքը, որը սովորաբար գործում էր հունիսից մինչև սեպտեմբեր:
Ուղևորների մեծ հոսքից խուսափելու և համաճարակի պատճառով էլեկտրագնացքներում գործող կանոնների պահպանումն ապահովելու համար երկաթուղին ստիպված կլինի նաև չեղյալ հայտարարել ավանդական դարձած անվճար երթևեկության ակցիան, որն անցկացվում էր ամեն տարի Երկաթուղայինի օրը: Այնուամենայնիվ, կարանտինի վերացումից և համաճարակաբանական իրավիճակի կայունացումից հետո ՀԿԵ-ն, անշուշտ, կիրականացնի այս ավանդական միջոցառումը՝ դրա մասին նախապես տեղեկացնելով ուղևորներին:
2020 թվականի առաջին կիսամյակում երկաթուղին տեղափոխել է 136,8 հազար ուղևոր, որից 3,5 հազարը՝ միջազգային, իսկ 133,3 հազարը՝ տեղական հաղորդակցությունում: Համեմատության համար նշենք, որ 2019 թվականի առաջին կիսամյակում Հարավկովկասյան երկաթուղու գնացքներով տեղափոխվել է 178,7 հազար ուղևոր, որից 166,1 հազարը՝ տեղական, իսկ 12,6 հազարը միջազգային հաղորդակցությունում:
Ուղևորափոխադրումների հիմնական անկումը կապված է միջազգային երթևեկության դադարեցման, տուրիստական խմբերի բացակայության, ուսումնական հաստատություններում դասերի չեղարկման և, համապատասխանաբար, ուսանող-ուղևորների բացակայության հետ: Ներկայումս ուղևորների 77%-ը կարճ տարածություններով՝ մինչև 50 կմ, ճամփորդողներն են:
Այնուամենայնիվ, չնայած առաջացած դժվարություններին, ՀԿԵ-ն աշխատում է ուղևորափոխադրումների որակի բարելավման ուղղությամբ. հուլիսի 1-ից ուղևորների շրջանում ամենապահանջված՝ Երևան-Գյումրի, երթուղու երկու ուղերթները սպասարկում է ԷՊ2Դ նոր սերնդի էլեկտրագնացքը:
Այսպիսով, հույս ունենք մեր մշտական և նոր ուղևորներին կրկին տեսնել կյանքի սովորական ռիթմին վերադառնալուց հետո:
«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն հանդիսանում է «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի դուստր ընկերություն և իրականացնում է Հայաստանի երկաթուղային համակարգի կոնցեսիոն կառավարումը: Համաձայն 2008 թ. փետրվարի 13-ին Երևանում կնքված պայմանագրի՝ կոնցեսիոն կառավարման ժամկետը կազմում է 30 տարի՝ կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով:
ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА
-
2025-05-31 21:57
Республиканская партия Армении выступила с заявлением в связи с громкими высказываниями премьер-министра Никола Пашиняна.
-
2025-05-31 15:17
Америабанк за активность на рынке облигаций удостоился бронзовой премии FEAS Champions League – Bronze Award in Fixed Income Market. Вручение состоялось в рамках ежегодной конференции Федерации Евро-Азиатских рынков капитала ConFEAS 2025. Впервые организация финансово-банковского сектора Армении удостоена авторитетной премии FEAS Champions League.
-
2025-05-31 13:56
«Республика Армения сегодня - колонизированное государство, во главе которого стоит режим, обслуживающий интересы чужой страны, стоит режим, являющийся ставленником иностранных интересов, режим, осуществляющий ряд скоординированных антигосударственных и антинародных действий, - пишет на своей странице в Фейсбук доктор политических наук, военный историк Армен Айвазян. – Среди подобных действий - целенаправленное искажение общественного сознания и демонтаж национальной идентичности с сеянием и поощрением внутреннего раскола.
-
2025-05-31 10:07
Самвел Бабаян фальсифицирует историю и, цитируя Казимирова, фальсифицирует также суть утверждений Казимирова, написал на своей странице в ФБ зампредседателя АНК Левон Зурабян. По его словам, правящая клика уже открыто объявила войну идентичности армянской нации, стремясь подорвать и дискредитировать все, что составляет основу этой идентичности, а вместе с ними в дело дискредитации нашей победы 1994 года впрягся Самвел Бабаян, который, вопреки всем фактам и документам, пытается доказать, что в 1994-м была не победа, а поражение.
ПОСЛЕДНЕЕ ПО ТЕМЕ
-
2025-05-26 08:49
2025 թվականի մայիսի 25-ին՝ ժամը 14:35-ին, Էջմիածին–Մասիս երկաթուղային հատվածում տեղի է ունեցել դժբախտ պատահար մահվան ելքով։ Գյումրի–Երևան երթուղով ընթացող էլեկտրագնացքի մեքենավարական անձնակազմը, շարժվելով սահմանված արագությամբ, նկատել է երկաթուղային գծերի վրա կանգնած անձի, որը գտնվել է գնացքից մոտ 130 մետր հեռավորության վրա՝ մեջքով դեպի գնացքը։ Մեքենավարը անմիջապես կիրառել է ձայնային ազդանշաններ և արտակարգ արգելակում, սակայն բախումը կանխել չի հաջողվել։ Երիտասարդ տղան մահացել է ստացած ծանր վնասվածքներից։
-
2025-05-20 16:49
«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը տեղեկացնում է, որ հունիսի 14-ից մեկնարկում է Երևան-Բաթումի-Երևան միջազգային ուղևորատար գնացքի երթևեկությունը։ Պայմանավորվածությունը ձեռք է բերվել մայիսի 20-ին Երևանում կայացած աշխատանքային հանդիպման ընթացքում՝ «ՀԿԵ»-ի և «Վրացական երկաթուղի» ընկերության ղեկավարության միջև։
-
2025-05-09 20:11
«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերության աշխատակազմը՝ ընկերության ղեկավարության գլխավորությամբ, ծաղկեպսակներ է դրել Երևան քաղաքի Էրեբունի վարչական շրջանում գտնվող երկաթուղային զինվորների հուշարձանին, ինչպես նաև Հաղթանակի զբոսայգում տեղադրված Հավերժական կրակին։ Մայիսի 9-ին Երևանի երկաթուղային կայարանում տեղի է ունեցել տոնական համերգ՝ նվիրված Հայրենական մեծ պատերազմում հաղթանակի 80-ամյակին։
-
2025-04-29 11:08
Ապրիլի 28-ին «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունում նշվեց Աշխատանքի պաշտպանության համաշխարհային օրը։ Այս տարի այն նվիրված է տեղեկատվական տեխնոլոգիաներին՝ «Աշխատանքի անվտանգության ապահովման հեղափոխական մոտեցումները. Արհեստական բանականության և թվայնացման դերը աշխատավայրում» խորագրի ներքո։