Последние новости

ՀԿԵ-Ն ԱՆՑԿԱՑՐԵՑ «ՓՐԿԻՐ ԿՅԱՆՔԸ» ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ԱԿՑԻԱՆ

«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը սեպտեմբերի 9-ին՝ երկաթուղում ճանապարհատրանսպորտային պատահարները կանխելու նպատակով, անցկացրեց «Փրկիր կյանքը» անվտանգության ակցիան: Ակցիայի շրջանակներում տրանսպորտային միջոցների վարորդներին երկաթուղային գծանցներում բաժանվել են անվտանգ հատման կանոնների վերաբերյալ տեղեկատվական նյութեր:

Ակցիան անցել էր հանրապետության ողջ տարածքում, առավել ինտենսիվ երթևեկություն ունեցող գծանցներում: Միջոցառումը կազմակերպվել էր Ճանապարհային ոստիկանության աշխատակիցների հետ համատեղ, որը երկաթուղային գծերի անվտանգ անցման կազմակերպման ու տեխնիկական հագեցվածության ոլորտում լայն լիազորություններ ունի:

Ընդհանուր առմամբ, հանրապետությունում կա 103 երկաթուղային գծանց, որից 30-ը՝ կարգավորվող, 73-ը՝ չկարգավորվող (այդ թվում` 4-ը ավտոմատ կարգավորվող): Բացի այդ, առկա է շուրջ 25 չթույլատրվող անցումներ, որոնք սպառնում են գնացքների երթևեկության անվտանգությանը:

Միայն ընթացիկ տարում, երկաթուղու աշխատողների օպերատիվ գործողությունների շնորհիվ, հնարավոր եղավ կանխել գնացքների երթևեկության անվտանգության վրա արտաքին վտանգավոր ազդեցությունների ավելի քան 250 դեպք:

Այնուամենայնիվ, միշտ չէ, որ պատահարները հնարավոր է կանխել: Այսպես, այս տարվա առաջին 8 ամիսներին երկաթուղում գրանցվել է ճանապարհատրանսպորտային պատահարների և վրաերթների 10 դեպք, այդ թվում կամուրջներից գծերի վրա ավտոմեքենաների ընկնելու 2 դեպք: 2019 թվականին գրանցվել է նման պատահարների առավելագույն քանակ՝ 28 դեպք:

«10-ամյա կոնցեսիոն աշխատանքի ընթացքում Հարավկովկասյան երկաթուղու գործառնական աշխատանքը շատ ավելի ինտենսիվ է դարձել. ավելացել է առանց կանգառների ընթացող գնացքների թիվը, գնացքների արագությունն աճել է 2,4 անգամ, քաշը՝ 34%-ով, երթևեկության ինտենսիվությունը՝ 7%-ով: Տեղական ինքնակառավարման մարմինները կարող են իրական աջակցություն ցուցաբերել երկաթուղում տրանսպորտային անվտանգության կանոնների խախտումների խնդրի լուծման հարցում:

Միայն համատեղ, ամենօրյա աշխատանքը և օրենքների խստագույն կատարումը կերաշխավորեն ինչպես երկաթուղու, այնպես էլ քաղաքացիների անվտանգությունը: Եվ ես մեր քաղաքացիներին կոչ եմ անում միշտ հիշել. գնացքը կանգնեցնելը ժամանակ է պահանջում, իսկ կյանքը կանգնեցնելու համար ընդամենը մեկ վայրկյան է անհրաժեշտ», - նշում է ՀԿԵ գնացքների երթևեկության անվտանգության գծով գլխավոր վերահսկիչ Սերգեյ Հարությունյանը:

«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն հանդիսանում է «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի դուստր ընկերություն և իրականացնում է Հայաստանի երկաթուղային համակարգի կոնցեսիոն կառավարումը: Համաձայն 2008 թ. փետրվարի 13-ին Երևանում կնքված պայմանագրի՝ կոնցեսիոն կառավարման ժամկետը կազմում է 30 տարի՝ կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով:

Основная тема:
Теги:

ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА

  • ВАРУЖАН ГЕГАМЯН: ЗАКУЛИСНЫЕ ПЕРЕГОВОРЫ ОТНОСИТЕЛЬНО УНИЧТОЖЕНИЯ АРМЯНСКОЙ ГОСУДАРСТВЕННОСТИ ПРОДОЛЖАЮТСЯ
    2025-07-23 09:52

    США предлагают удовлетворить принципиальные требования Баку о беспрепятственном транзите, сохранив номинальный суверенитет Армении над этой частью своей территории, что «в переводе с дипломатического языка означает «суверенитет на словах», написал в своем ТГ-канале тюрколог, кандидат исторических наук Варужан Гегамян. Публикацию полностью приводим ниже.

  • СЕРГЕЙ МАРКЕДОНОВ: ЭКСПРОМТЫ АЛИЕВА ВЫГЛЯДЯТ ХОРОШО ПОДГОТОВЛЕННЫМИ ИДЕЯМИ
    2025-07-23 09:49

    То, что еще несколько месяцев назад, лидер Азербайджана считал необходимым облекать в более или менее политически корректные формулировки, сегодня произносится уже без оглядки на мнение Москвы: Алиев полагает, что его позиции в регионе и в Евразии в целом достаточно сильны, написал в своем ТГ-канале ведущий научный сотрудник Центра евро-атлантической безопасности Института международных исследований МГИМО, российский политолог Сергей Маркедонов. Публикацию полностью приводим ниже.

  • ИСКУССТВЕННЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ: ОТ ФАНТАСТИКИ К РЕАЛЬНОСТИ
    2025-07-23 09:36

    В век современных технологий стоит вспомнить о том, как из воображения мечтателей-фантастов, ученых зародилась одна из самых перспективных отраслей, переросшая в настоящий инновационный прорыв. Искусственный интеллект (ИИ) - не просто инструмент будущего, но также зеркало наших надежд и страхов, стремление понять самих себя через создание "мыслящей" машины. Его история уходит корнями в страницы классических романов и далёкие мысли философов, а сегодня ИИ уже реорганизует экономику, науку и даже геополитику.

  • Алексей ПИЛЬКО: «Алиеву полшага до черты, которую Саакашвили пересёк 8 августа 2008 года»
    2025-07-22 10:52

    «Проблема Ильхама Алиева в том, что он не изучал опыт бывшего президента соседней республики Михаила Саакашвили, который тоже долго провоцировал Москву и даже провёл маленькую и победоносную военную кампанию в Аджарии», - пишет в своем телеграм-канале директор Евразийского коммуникационного центра, кандидат исторических наук  Алексей Пилько.

ПОСЛЕДНЕЕ ПО ТЕМЕ

  • ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ ԿՄԵԿՆԱՐԿԻ ԱՌԱՋԻՆ ԶԲՈՍԱՇՐՋԱՅԻՆ ԳՆԱՑՔԸ
    2025-06-26 17:20

    «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ն՝ համագործակցելով չեխական զբոսաշրջային օպերատոր Gepard Express-ի հետ, գործարկում է Հայաստանի համար նոր ծառայություն՝ զբոսաշրջային գնացք: Ծրագիրն իր տեսակի մեջ առաջինն է երկրում և նպատակ ունի զարգացնել երկաթուղային զբոսաշրջությունը տարածաշրջանում։

  • ՄԵԿՆԱՐԿԵԼ Է ԵՐԵՎԱՆ-ԲԱԹՈՒՄԻ-ԵՐԵՎԱՆ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԳՆԱՑՔԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԸ
    2025-06-14 15:58

    2025 թվականի հունիսի 14-ին «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը գործարկել է ամառային սեզոնի առաջին միջազգային ուղևորատար գնացքը Երևան-Բաթումի-Երևան երթուղով։ Սևծովյան հանգստավայրեր ուղևորված առաջին գնացքով մեկնել է շուրջ 150 ուղևոր։

  • ՄԵԿՆԱՐԿՈՒՄ Է ԵՐԵՎԱՆ-ՍԵՎԱՆ-ՇՈՐԺԱ ՍԵԶՈՆԱՅԻՆ ԷԼԵԿՏՐԱԳՆԱՑՔԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԸ
    2025-06-11 10:15

    Հունիսի 13-ից մեկնարկում է «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերության մերձքաղաքային Երևան-Սևան-Շորժա-Երևան էլեկտրագնացքի աշխատանքը։ Այն իրականացվելու է ուրբաթ, շաբաթ և կիրակի օրերին։

  • ՈՂԲԵՐԳԱԿԱՆ ԴԵՊՔ ԷՋՄԻԱԾԻՆ–ՄԱՍԻՍ ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ ՀԱՏՎԱԾՈՒՄ
    2025-05-26 08:49

    2025 թվականի մայիսի 25-ին՝ ժամը 14:35-ին, Էջմիածին–Մասիս երկաթուղային հատվածում տեղի է ունեցել դժբախտ պատահար մահվան ելքով։ Գյումրի–Երևան երթուղով ընթացող էլեկտրագնացքի մեքենավարական անձնակազմը, շարժվելով սահմանված արագությամբ, նկատել է երկաթուղային գծերի վրա կանգնած անձի, որը գտնվել է գնացքից մոտ 130 մետր հեռավորության վրա՝ մեջքով դեպի գնացքը։ Մեքենավարը անմիջապես կիրառել է ձայնային ազդանշաններ և արտակարգ արգելակում, սակայն բախումը կանխել չի հաջողվել։ Երիտասարդ տղան մահացել է ստացած ծանր վնասվածքներից։