Վահե ԴԱՎԹՅԱՆ. ՀՀ ԻՇԽԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՉՊԵՏՔ Է ԲԱՐՁՐԱՑՆԵՆ ԱՅՍՊԵՍ ԿՈՉՎԱԾ ՄԵՂՐԻԻ ՄԻՋԱՆՑՔԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՀԱՐՑԸ

Հայկական կողմը պետք է առավելագույն զսպվածություն դրսևորի և կառավարության մակարդակով տարաբնույթ հանդիպումներ չնախաձեռնի, որոնց ժամանակ ամեն անգամ բարձրացվում է այսպես կոչված Մեղրիի միջանցքի ձևավորման հարցը։ Այս մասին News.am-ի թղթակցի հետ զրույցում ասաց քաղաքական գիտությունների դոկտոր, էներգետիկայի ոլորտի փորձագետ Վահե Դավթյանը։

Նա հիշեցրեց, որ որոշ ժամանակ առաջ նախարարների կաբինետը գումար էր հատկացնում Երասխ-Օրդուբադ-Մեղրի-Զանգելան-Հորադիզ կապող երկաթուղու կառուցման հետագա նպատակով։

Նշենք, որ ՀՀ կառավարությունը մարտի 3-ին 13 մլն դրամ հատկացրեց տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությանը՝ Երասխ-Ջուղա-Մեղրի-Հորադիզ երկաթուղու կառուցման գեոդեզիական աշխատանքներ իրականացնելու համար։

Փորձագետը նշեց, որ, ընդ որում, ոչինչ չի ասվում առանցքային ուղղությունների մասին, որոնք կարող են հետաքրքիր լինել Հայաստանի համար, օրինակ՝ Իջևան-Ղազախ։

«Ներկայիս տուրբուլենտության, անորոշության և տրանսպորտային միջանցքների միջև շատ կոշտ դիմակայության պայմաններում Հայաստանը չպետք է շատ մեծ նախաձեռնություն ցուցաբերի, այլ պետք է հնարավորինս զսպի այս գործընթացի առաջընթացը։ Ցավոք, մենք ականատես ենք հակառակ գործընթացի, որում Հայաստանի իշխանությունները, չնայած շատ բարդ իրավիճակին, հայտարարում են այս գործընթացն արագացնելու անհրաժեշտության մասին՝ չնայած նրան, որ «Արևելք-Աևմուտք» հայեցակարգը (դրան է պատկանում նաև վերը նշված երկաթուղին) սկզբունքորեն հակասում է շահերին, այդ թվում՝ Ռուսաստանին»,- կարծում է Դավթյանը։

Հայաստանը պետք է առավելագույնս հետաձգի այս կամ այն քայլերն այս ուղղությամբ, քանի որ մեր խնդիրն է դիտարկել աշխարհաքաղաքական խաղի զարգացումը և միայն դրանից ելնելով որոշումներ կայացնել։ Երկրի իշխանությունները հապճեպ հայտարարություններով ու որոշումներով կարող են մեծ վնաս հասցնել պետությանը.

Երևանը պետք է առաջ տանի Հյուսիս-Հարավ հայեցակարգը, և այդ մասին խոսում են տարածաշրջանի բոլոր առանցքային դերակատարները՝ Հնդկաստանից մինչև Իրան։ Հյուսիս-Հարավ միջանցքը կարող է օգնել Հայաստանին ներառական զարգացում ապահովել:

«Իսկ Արևելք-Արևմուտք միջանցքի մասով՝ այն ազդում է Հայաստանի տարածքի մի շատ փոքր հատվածի վրա, մինչդեռ Հյուսիս-Հարավն անցնում է ամբողջ Հայաստանով և մուլտիպլիկատիվ էֆեկտ կունենա տնտեսության շատ ոլորտների համար, էլ չասած դրա ռազմավարական նշանակության մասին»,- ընդգծեց փորձագետը։

News.am