ՀԿԵ-Ն ԳԾԱՆՑՆԵՐԸ ՀԱԳԵՑՆՈՒՄ Է ՌԵՏԻՆԱԿՈՐԴԱՅԻՆ ՊԱՏՎԱԾՔՈՎ

«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունն ավարտել է Մասիս-Արտաշատ հատվածի գծանցի հիմնանորոգումը ՝ գծի վերին կառուցվածքի և ռետինակորդային պատվածքի վերատեղադրմամբ։ Գծանցների հիմնանորոգումը նպաստում է երկաթուղային գծանցներով ավտոտրանսպորտի հատման ժամանակ անվտանգության բարձրացմանը, իսկ ռետինակորդային պատվածքը մեծացնում է գծանցի հարմարավետությունը ավտոսիրողների և ուղևորների համար։

Ընկերությունը հույս ունի, որ ավտովարորդները կգնահատեն նման գծանցներով երթևեկելու որակն ու հարմարավետությունը, և, ընդհանուր առմամբ, խստորեն կհետևեն ճանապարհային երթևեկության և երկաթուղային գծանցներով երթևեկելու կանոններին:

2023 թվականին ՀԿԵ – ի ենթակառուցվածքի տնօրինությունը մտադիր է ևս երկու գծանց հագեցնել ռետինակորդային պատվածքով ՝ Քարակերտ-Արագած և Դալարիկ-Արաքս հատվածներում։ Այս ծածկույթը զգալիորեն մեծացնում է տրանսպորտային միջոցների տեղափոխման հարմարավետությունը ուղիներով և ունի երկար շահագործման ժամկետ ' համեմատած բետոնի, ասֆալտի կամ փայտե ծածկույթի հետ:

Երկու գծանցները ռետինակորդային պատվածքով հագեցնելու համար ընկերությունը կհատկացնի մոտ 12 մլն դրամ։ Ցավոք, ոչ բոլոր գծանցներն են հնարավոր հագեցնել տվյալ ծածկույթով տեխնիկական պատճառներով Ռ-50 տիպի ռելսերի համար, որոնցով հագեցված են Հայաստանի որոշ ճանապարհներ, ռետինակորդային պատվածք չի արտադրվում:

Ներկայումս հսկվող 31 գծանցներից ՀԿԵ-ն ռետինակորդային պատվածքով հագեցրել է 8-ը։

Основная тема:
Теги: