ՆՎԱԶԱԳՈՒՅՆԸ՝ ՀԱՐՅՈՒՐ ՏԱՐԻ
Գյումրու հին թաղամասի նեղլիկ հանգիստ փողոց: Փոքր տներ, որոնք միմյանց են նայում բազմագույն պատուհաններով, ընդամենը մեկ-երկու հարկանի են, բայց դրանցից յուրաքանչյուրն ունի իր պատմությունը: Նոր տները քիչ են, իսկ հներն արդեն տեսել են և սովետական տարիները, և երկրաշարժը, և շրջափակումը: Պատմելու շատ բան ունեն: Այս մեկն օրինակ՝ տեսքից դատելով, հարուստ ընտանիքին է պատկանում՝ սարքված է լավ քարից, ունի բարձր առաստաղներ, բայց պատուհաններում կյանք չկա, շինարարությունից հետո տունը դատարկ է մնացել: Իսկ այս փոքր ու համեստ տունն եռում է. դռները բաց են, երեխաները վազում են այս ու այն կողմ, նրանք իրենց գործերով են զբաղված: Բայց մեծերը հյուրերին ջերմ են դիմավորում:
Այստեղ էլ ապրում է երկաթուղային վետերան Զուրաբ Խաչատուրի Թումասյանը: Նա իր 94-ամյա կյանքից 48 տարին նվիրել է երկաթուղուն. աշխատանքը սկսեց Ջուլֆայում, Հայրենական Մեծ պատերազմի ժամանակ հրաձիգ էր Ջաջուռ կայարանում, իսկ պատերազմից և բանակում ծառայելուց հետո աշխատում էր որպես սլաքավար Լենինականում, Այրում-Լենինական հատվածում, Ջաջուռ կայարանում, նույն կայարանի և գծանցի հերթապահն էր, որոշ ժամանակ ղեկավարում էր Բայանդուր կայարանը:
Անցյալով չի պարծենում, բայց զգուշորեն պահպանում է աշխատանքի վետերանի իր վկայականը, Լենինի մեդալը և բազմաթիվ վկայականներն ու շնորհակալագրերը: Հիշողություններ են…
«Կինս նույնպես աշխատել է երկաթուղում, - ժպտալով պատմում է Զուրաբ պապին, - նա կշռարար էր, ապրում էր հարևան գյուղում: 1950 թվականին եկա բանակից, ծանոթացանք, հետո ամուսնացանք»:
Այս մի քանի խոսքերի հետևում մի ամբողջ կյանք է. միասին ապրել են 57 տարի, մեծացրել երեք որդի, որոնցից երկուսը նույնպես երկաթուղային են` մեքենավար և էլեկտրամեխանիկ: Իսկ հիմա պապու ավանդույթները նույն Ջաջուռում շարունակում է թոռնիկ Էդիկ Թումասյանը՝ Ջաջուռ քարշային ենթակայանի հերթապահ էլեկտրամեխանիկ: Իսկ ընդհանուր առմամբ, Թումասյանն ունի 6 թոռ և 6 ծոռ:
Իսկ ի՞նչն էր ամենաբարդը մասնագիտության մեջ: Ասում է, որ ամենադժվարը երկրաշարժից հետո աշխատելն էր, երբ հարյուրավոր գնացքներ գալիս էին ավերված Լենինական՝ բերելով մարդկանց փրկելու և քաղաքը վերականգնելու համար անհրաժեշտը:
«Այս տունն էլ վերապրեց երկրաշարժը, - ասում է Զուրաբ Խաչատուրովիչի կրտսեր որդին, երկաթուղային Սամվել Թումասյանը: - Բայց դիմացավ, չնայած այժմ տունն արդեն հարյուր տարեկան է, և մենք այստեղ ենք ապրում 1976 թվականից»:
Հենց այս տան վերակառուցման հարցում՝ երկարամյա ավանդույթի համաձայն, օգնել է Հարավկովկասյան երկաթուղին: Ընկերության ուժերով վերանորոգվել է տան տանիքը (90 ք.մ), կահավորվել և սալիկապատվել նոր սանհանգույց: Կատարված աշխատանքների ընդհանուր արժեքը կազմել է մոտ 2 մլն դրամ:
Առաջին անգամ չէ, որ երկաթուղին վերանորոգում է վետերան-երկաթուղայինների տներն ու բնակարանները՝ արդեն վերանորոգվել է երեք տուն Գյումրիում և մեկական՝ Կոտայքի մարզի Սոլակ գյուղում և Երևանում:
Վետերանները հատուկ տեղ են զբաղեցնում երկաթուղու սոցիալական աջակցության ծրագրում՝ նրանց ցուցաբերվում է հասցեական օգնություն, ընկերությունում գործում է Վետերանների խորհուրդ, իսկ վետերաններից շատերն իրենց փորձն են փոխանցում երիտասարդ կոլլեգաներին:
Հրաժեշտ ենք տալիս վետերանին և նրա ընտանիքին, մաղթում ենք նրան քաջառողջություն և երկար կյանք հարմարավետ տանը: Զուրաբ պապին ծիծաղում է.
- Կարծում ես, քա՞նի տարեկան եմ: Ես 100 տարեկան եմ: Բայց դա ի՞նչ է, իմ նախնիներից մեկն ապրել է մինչև 120 տարեկան:
Դե ինչ, նման անսպառ լավատեսությամբ մինչև հարյուր տարեկան ապրելը նվազագույն ծրագիր է:
ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА
-
2025-02-22 10:04
19 февраля 2025 года в Москве в Центральном Доме журналиста прошла торжественная церемония вручения наград Союза журналистов России коллегам из Москвы. Перед началом церемонии к собравшимся с приветственными словами обратились председатель Союза журналистов России Владимир Соловьёв и глава Московского отделения Союза журналистов России Павел Гусев. Ведущим этого торжественного мероприятия был телерадиоведущий Дмитрий Чураков.
-
2025-02-21 10:38
Де-факто предлагается новая армянская идентичность, а реализм отождествляется с политическим минимализмом, Пашинян шаг за шагом лепит свою «реальную Армению», написал в своем ТГ-канале доцент кафедры международных отношений и внешней политики России МГИМО российский политолог Сергей Маркедонов в публикации «Конституционный «реализм»: версия Никола Пашиняна», коснувшись представленного премьером Армении проекта «реальной Армении».
-
2025-02-20 15:58
Десятый год подряд Америабанк становится «Лучшим инвестиционным банком» Армении по версии журнала Global Finance. Победители оценивались и отбирались редакторами журнала и отраслевыми экспертами на основании ряда критериев, таких, как банковские приложения, доля рынка, количество и объем транзакций, качество обслуживания, респонсивность в отношении динамики рынка, инновации, ценовая политика, обращение размещенных ценных бумаг на вторичном рынке, а также репутация банка.
-
2025-02-15 09:33
Член Совета РПА Тигран Варданян на своей странице в ФБ пишет: «Хронология того, что происходило во время президентства Сержа Саргсяна вокруг Нагорно-карабахской проблемы и что сделал Никол, начиная с 2018 года.
ПОСЛЕДНЕЕ ПО ТЕМЕ
-
2025-02-14 12:28
«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը հայտարարում է գարնանային զեղչեր Երևան-Թբիլիսի-Երևան միջազգային գնացքի տոմսերի ձեռքբերման համար: Մասնավորապես, փետրվարի 22-ից կգործեն 25% զեղչեր գնացքի բոլոր կատեգորիաների տոմսերի համար՝ պլացկարտ, կուպե, ՍՎ։
-
2024-12-17 11:19
«Հարավկովկասյան երկաթուղի» և «Վրացական երկաթուղի» ընկերություններն ամփոփեցին 2024 թվականի համագործակցության արդյունքները և նախանշեցին հաջորդ՝ 2025 թվականի ծրագրերը։ Երկու ընկերությունների պատվիրակությունների և ղեկավարների՝ Ալեքսեյ Մելնիկովի և Դավիթ Փերաձեի մասնակցությամբ համապատասխան հանդիպումը տեղի ունեցավ դեկտեմբերի 16-ին Թբիլիսիում:
-
2024-12-02 08:50
Նոյեմբերի 30-ն 19:30-ի սահմաններում «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերության Մասիս-Արտաշատ վազուրդում «Միցուբիշի» մակնիշի ավտոմեքենան, անտեսելով երթևեկության կանոնները, հայտնվել է երկաթգծի ինքնակարգավորվող անցումի վրա և բախվել է Երևան-Երասխ միջքաղաքային էլեկտրագնացքին:
-
2024-11-21 16:16
Նոյեմբերի 21-ին Սովետական-Էջմիածին հատվածում, չհսկվող անցումում, BMW մակնիշի ավտոմեքենան, խախտելով ճանապարհային երթևեկության կանոնները, դուրս է եկել երկաթուղու գծերի վրա, ինչի հետևանքով բախվել է «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությանը պատկանող ջերմաքարշին: