Ի՞ՆՉ ԳԻՏԵՆՔ JAQUETTE ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԱՊՐԱՆՔԱՆԻՇԻ ՄԱՍԻՆ, ՈՐԸ ՀԱՅՏՆՎԵԼ Է VOGUE-ՈՒՄ
Vogue-ը գալիք աշնան համար նախատեսված թրենչ-վերարկուների ընտրանիում ներառել է Made in Armenia հեշթեգը։ Jaquette բրենդի հիմնադիրն Արևիկ Ալավերդյանն է։ Ապրանքանիշը մասնագիտացած է դասական տրենչ բաճկոնների, ստրուկտուրային վերարկուների և բլեյզերի արտադրության մեջ։
Տարբերվող ձեռագիրը մինիմալիզմն է ինչպես գույների ընտրված գունապնակում, այնպես էլ ձևվածքում։ Ինչպես ասում են՝ ոչ մի ավելորդ բան։ Ինչը շատ համահունչ է ֆրանսիական Vogue-ի էսթետիկային։
Այնուամենայնիվ, հնարավոր եղավ շողշողալ ոչ միայն Condé Nast-ում։ LeMonde-ի ֆրանսիական հրատարակության հետ զրույցում Ալավերդյանը կիսվել է, որ հավաքածուները արտադրվում են բացառապես Հայաստանում՝ բարձրորակ գործվածքներից։ Հաճախ դրանք նյութերի անհարկի պաշարներ են՝ LVMH կոնգլոմերատ: Հավաքածուները կրճատվել են մինչև տասնհինգից քսան անվանում, ներառյալ ժամանակից դուրս իրերը, որոնք սեզոնից սեզոն վերադառնում են:
Արևիկին ապրանքանիշի ստեղծման հարցում օգնել է հայաստանցի մարքեթոլոգ Աննա Սալոմեն: Փորձագետը հարթել է արտադրության գործընթացը, ինչպես նաև կազմակերպել նկարահանումներ: Գովազդային վահանակները ևս նրա աշխատանքն են, որոնք տեսած կլինեք Աբովյան փողոցում։
Jaquette ապրանքանիշի հիմնադիրը ցանկանում է Հայաստանում ստեղծել ապրանքանիշի վիզուալներ՝ շփվելով տեղի փորձագետների հետ։ Օրինակ՝ գեղեցկուհի Յանա Բարսեղյանը դարձավ ապրանքանիշի փորձնական հավաքածուի դեմքը։ Տեսախցիկի հետևում նրա ոճը նման է ապրանքանիշի ԴՆԹ-ին՝ մինիմալիստական: Կայքում ապրանքները ցուցադրելու համար ընտրվել է մոդել Լուսին Հարությունյանը, որն այժմ ժողովրդականություն է վայելում ասիական և ռուսական շուկայում։ Տեսախցիկի պատասխանատուն լուսանկարիչ Գագիկ Պետրոսյանն էր։ Նրա աշխատանքները նկատվել են բրիտանական Vogue-ում և Harpers Bazaar-ում, ինչպես նաև Vanity Fair-ում: