Последние новости

ՔԱՅԼԵՐ՝ ՀԱԿԱՌԱԿ ԱՐԴՅՈՒՆՔՈՎ

Հայաստանի վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը մեկնաբանել է Շիրակի մարզում տեղի ունեցած վթարը, որը 11 մարդու կյանք է խլել, հաղորդում է Sputnik Արմենիան։

«Ցնցված եմ Շիրակի մարզում տեղի ունեցած ողբերգական ավտովթարի լուրից: Ճանապարհային անվտանգության խնդիրը գտնվում է կառավարության օրակարգի առաջնահերթությունների թվում: Ավտոմեքենաների անընդհատ աճող թվի պայմաններում 2022 թվականին 2021-ի համեմատ ճանապարհատրանսպորտային պատահարների զոհերի թիվը նվազել էր»,- գրել է Փաշինյանը։

«Ճանապարհային երթևեկության անվտանգության մակարդակը ավելացնելու համար ձեռնարկվում են և կձեռնարկվեն լրացուցիչ քայլեր, որոնք կարող են առավել արդյունավետ լինել այդ թվում աշխատանքային, տեխնիկական, ճանապարհային ստանդարտների առավել հետևողական ներդրման և վերահսկման միջոցով»,- նշել է վարչապետը:

ԲԱՅՑ ԱՆՀՆԱՐ Է ԼՌԵԼ. «թավիշի» գալուստից ի վեր Հայաստանում ճանապարհային անվտանգության ոլորտը դարձել է գործող իշխանության փորձադաշտը։ Ուղիղն ասենք, ոչ մի այլ բնագավառում այնքան նորամուծություններ չեն արվել, որքան այս ոլորտում։ Իշխանության ձեռքում է հայտնվել ճանապարհներին կարգուկանոն հաստատելու գրեթե ողջ գործիքակազմը։ Սակայն ճանապարհային անվտանգության առումով իրավիճակը ոչ միայն չի բարելավվել, այլև օրեցօր ավելի է վատթարանում։ Այդ մասին է վկայում վիճակագրությունը, որին կանդրադառնանք քիչ ավելի ուշ: Իսկ մինչ այդ նշենք, որ ներկա իրավիճակը հեշտությամբ կարելի էր կանխատեսել դեռևս 2018-ին, երբ Փաշինյանը մագլցում էր տեսախցիկների և արագաչափերի սյուներն ի վեր, երբ համաներում էր հայտարարում երթևեկության կանոնները խախտողների համար։ Ոլորտի այսօրվա բարդակը, թերևս, այն աննախադեպ պոպուլիզմի անմիջական հետևանքն է, որ հայրենակիցների գլխին տեղաց քայլելով իշխանության հասած թիմը։

Հիմա հիշեցնենք, թե ճանապարհատրանսպորտային պատահարների կանխարգելման և ընդհանրապես ճանապարհներին կարգապահության բարձրացման ինչ գործիքներ է ներդրել այս իշխանությունը։ Թվարկենք դրանցից միայն մի քանիսը. ներդրվել է տրանսպորտային միջոցների իրական տեխնիկական զննում անցկացնելու նախկինում չեղարկված պարտավորությունը, ներդրվել է ճանապարհային երթևեկության կանոնակարգման բալային համակարգ, օրենսդրորեն ամրագրվել է ՃԵԿ խախտումների տեսանկարահանման հնարավորությունը ճանապարհային երթևեկության այլ մասնակիցների կողմից, և դա հիմք է հանդիսանում խախտողներին վարչական պատասխանատվության ենթարկելու համար, ճանապարհային ոստիկանության աշխատակիցներին թույլատրվում է երթևեկել առանց տարբերանշանների մեքենաներով և գաղտնի արձանագրել ՃԵԿ խախտումները, այնուհետ խախտողին վարչական պատասխանատվության ենթարկելով։ Զուտ տրամաբանորեն այս ամենը և այլ նախաձեռնությունների մի ամբողջ փունջը պարզապես չէր կարող դրական փոփոխությունների չհանգեցնել ոլորտում։ Բայց իրականում կարողացավ։

Ահավասիկ Փաշինյանն այսօր պնդում է, թե 2022 թվականին 2021-ի համեմատ ճանապարհատրանսպորտային պատահարների թիվը նվազել է։ Ուղիղն ասենք, դա առանձնապես ոչ մի բանի մասին չի վկայում, քանզի 2020 թվականի համեմատ 2022-ին այդ ցուցանիշն ընդհանրապես կրկնապատկվել է։ Եթե 2020 թվականին գրանցվել է 2855 ՃՏՊ, ապա 2022 թվականին՝ 4308։ Անցած տարի վթարների թիվն աճել է նաև 2019-ի համեմատ, երբ գրանցվել էր 3443 ՃՏՊ։ Իսկ զոհերի թվով 2022-ին աճ է գրանցվել 2020-ի և 2019-ի համեմատ։

Թեպետ, հանուն արդարության պետք է ուշադրության առնել թարմ վիճակագրությունը: Վիճակագրական կոմիտեի տվյալների համաձայն՝ այս տարվա առաջին կիսամյակում Հայաստանում արձանագրվել է ՃԵԿ-ի 1233 խախտում: Մինչդեռ նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ աճն այստեղ գրեթե կրկնակի է. 2022-ի հունվար-հունիսին խախտումների թիվը կազմել է 656։ Ահա, ըստ էության, վիճակագրական ողջ պատկերը հայոց ճանապարհներին երթևեկության անվտանգության հետ կապված իրավիճակի վերաբերյալ։

Պարզապես զավեշտալի է, երբ Փաշինյանը խոսում է այն մասին, թե երթևեկության անվտանգության բարձրացման համար ձեռնարկվում են և կձեռնարկվեն լրացուցիչ քայլեր: Արդեն ձեռնարկվածները հակառակ արդյունքն են տվել, համապատասխանաբար՝ այն, ինչ դեռ պիտի ձեռնարկի այսպիսի կառավարությունը, լոկ վախեցնում է

ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА

  • ЕВРОИНТЕГРАЦИЯ БЕЗ ЕВРОВООДУШЕВЛЕНИЯ
    2025-03-29 10:40

    Глава делегации по связям с Южным Кавказом в Европарламенте Нил Ушаков и докладчик по армянским вопросам Мириам Лексман выступили с заявлением в связи с принятием парламентом Армении закона о начале присоединения к ЕС, передает Новости-Армения. "В контексте уже налаженных стабильных связей это еще один важный шаг для развития отношений ЕС-Армения. Мы приветствуем это решение и рассматриваем его как еще одно четкое выражение твердой приверженности Армении нашим общим ценностям и демократическому пути», - говорится в заявлении, которое публикует Арменпресс.

  • ТАКОВЫ ПРИОРИТЕТЫ
    2025-03-27 10:20

    Вполне ожидаемо парламент Армении большинством голосов депутатов от фракции ГД отклонил предложенные фракцией «Айастан» поправки к закону о государственных пенсиях. Ожидаемо это решение было не только в связи с тем, что любые инициативы своих оппонентов партия власти хронически торпедирует. И не только в связи с тем, что пашиняновская команда давно забыла о своих популистских обещаниях о намерении регулярно повышать пенсии. Есть еще одна, гораздо более банальная причина отказа партии власти от инициатив по повышению размера пенсий. Но о ней чуть позже. А пока кратко напомним о сути инициативы оппозиции.

  • КОМУ АДРЕСОВАН ПРИЗЫВ?
    2025-03-26 10:27

    Спикер парламента Армении Ален Симонян призвал отказаться от навязчивого поиска российского следа в каждом политическом процессе. Так он ответил на вопрос журналистов о возможном возвращении к трехстороннему заявлению от 9 ноября 2020 года, особенно в части разблокировки транспортных коммуникаций с Азербайджаном, передает Sputnik Армения. По словам Симоняна, Ереван в настоящее время не рассматривает вопрос возвращения к девятому пункту документа, который касается именно разблокировки путей сообщения. "Не нужно постоянно видеть тень России – ни в положительном, ни в отрицательном смыслах", – отметил он, подчеркнув, что армянская внешняя политика не сводится исключительно к реакции на действия Москвы.

  • ОСОБЕННОСТИ УДОВЛЕТВОРЕНИЯ
    2025-03-25 09:11

    Нельзя сказать, что Армения удовлетворена ходом переговоров о либерализации визового режима с Евросоюзом. Об этом в Национальном Собрании на заседании постоянной парламентской Комиссии по европейской интеграции во время обсуждения отчета о реализации программы правительства в 2024 году заявил 24 марта заместитель министра иностранных дел республики Паруйр Ованнисян, передает NEWS.am. «Переговоры об отмене визового режима – единственный вопрос в повестке с Евросоюзом, по которому Армения не удовлетворена уровнем сотрудничества», - сказал замминистра. МИД Армении, по его словам, получает множество жалоб от граждан. В основном они касаются задержек при выдаче виз. «И их поток не снижается. Сейчас с отдельными странами ЕС ведутся переговоры об открытии новых консульств», - добавил Ованнисян.

ПОСЛЕДНЕЕ ПО ТЕМЕ