ԶԻՋՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ԼԻԲԵՐԱԼԱՑՄԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆՔԸ
Նախնական տվյալներով,Վրաստանում ՃՏՊ-ի ենթարկված ավտոմեքենայում ուղևորների քանակը երեքով ավելին է եղել, քան թույլատրված է անվտանգության կանոններով, իսկ վարորդը քնել է ղեկին։ Այս մասին Facebook-ում գրել է Հայաստանի առողջապահության նախարար Արսեն Թորոսյանը, հաղորդում է News.am-ը։
«Սահմռկեցուցիչ տեղեկատվություն պետք է տամ, թեկուզ նախնական։
Վրաստանում վթարված մեքենան Mercedes A Class է։ Մեքենայում եղել է 8 հոգի, այսինք 3-ով ավելի, քան թույլատրված է։ Նրանցից երկուսը նախնական տվյալներով երթևեկել են բեռնախցիկում։ Ճամփորդությունը եղել է գիշերով և վարորդը քնել է ղեկին՝ հարվածելով ճանապարհի բետոնից պատնեշներին։ Մնացածը գիտեք, հավաստի տեղեկատվության համար հետևեք պաշտոնական լրահոսին։ Չգիտեմ նույնիսկ՝ ինչ կոչ անեմ մեր վարորդներին։ Մտածում եմ, հավանաբար բոլոր վարորդական իրավունքները պետք է չեղարկել և բոլորից նորից շատ խիստ քննություն վերցնել»,- գրել է նա։
ԲԱՅՑ ԱՆՀՆԱՐ Է ԼՌԵԼ. իհարկե, առողջապահության նախարարի առաջարկը հուզական է և անիրատեսական։ Սակայն այն հարցում, որ ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ոլորտում անհրաժեշտ են արմատական լուծումներ, կասկած լինել չի կարող։ Վրաստանում տեղի ունեցած ողբերգական վթարը այդ ոլորտում շտապ միջոցներ ձեռնարկելու անհրաժեշտության մասին վկայող բազմաթիվ փաստերից մեկն է։ Դրանից մեկ օր առաջ Արարատի մարզում տեղի ունեցած ողբերգական վթարը այդպիսի ևս մեկ փաստ է… Հայաստանում ՃՏՊ-ներից ավելի շատ մարդ է զոհվում, քան միջին վիճակագրական հայկական գյուղի բնակիչների թիվն է։ Եվ այդ իրավիճակը, ավաղ, շարունակում է վատթարանալ։
Այս տարվա մայիսին Ճանապարհային ոստիկանության պետի տեղակալը ներկայացրեց առաջին եռամսյակում ՃՏՊ-ների քանակի վերաբերյալ վիճտվյալները։ Համաձայն այդ տվյալների, 2019թ. առաջին երեք ամիսներին տեղի է ունեցել 937 ՃՏՊ։ Անցած տարվա նույն ժամանակահատվածում՝ 768 ՃՏՊ։ Այսինքն արձանագրվել է վթարների քանակի աճ 169-ով։ Վթարների հետևանքով 2019 թվականի առաջին եռամսյակում զոհվել է 63 մարդ, ինչը 12-ով ավելի քիչ է, քան 2018-ի նույն ժամանակահատվածում։ Ավելացել է ՃՏՊ-ներում վնասվածքներ ստացածների թիվը։ Այս տարի վնասվածքներ է ստացել 1400 մարդ՝ 2018 թվականի առաջին եռամսյակի 1124-ի դիմաց։
Այստեղ, թերևս, արժե հիշել, որ անցած և ընթացիկ տարիների առաջին եռամսյակների արանքում տեղի ունեցավ իրադարձություն, որը, ինչպեսև կանխատեսվում էր, պարզապես չէր կարող չհանգեցնել ՃՏՊ-ների քանակի աճի։ Խոսքը խախտումների համար տուգանքների և տույժերի համաներման մասին է՝ գործող կառավարության առաջին որոշումներից մեկի։ Այո, վթարների քանակի աճը կապված է նաև այլ գործոնների հետ, օրինակ, մեր ճանապարհներին մեքենաների թվի աճի։ Բայց այն, որ տուգանքների ներման ուղղությամբ կառավարության «մարդասիրական» քայլը բացասական հետևանքների կհանգեցնի վարորդների կարգապահության առումով, ի սկզբանե կանխատեսելի էր։ Ըստ էության, այդպես էլ եղավ։ Ակնհայտ է, որ վթարային իրավիճակի վատթարացման հարցում ահռելի դեր խաղացին այդ զիջողությունները։
Թեպետ, հանուն արդարության անհրաժեշտ է նշել, որ ճանապարհներին տիրող անտերության խնդիրը սպառնալից մասշտաբներ էր ընդունել ավելի վաղ, մինչև իշխանափոխությունը։ Ոլորտի լիբերալացման գաղափարներն ի հայտ եկան և իրականացվեցին դեռևս Տիգրան Սարգսյանի կառավարության կողմից, երբ չեղարկեցին «պսիխո» տեղեկանք ներկայացնելու պարտավորությունը վարորդական իրավունք ստանալիս, երբ օրինականացրեցին ամենամյա տեխզննում անցնելու ձևականությունը։ Բոլոր այս նորարարությունները, իհարկե, թուլացնող ազդեցություն ունեցան վարորդների վրա։ Եվ եթե խոսում ենք ճանապարհներին տիրող ներկայիս խայտառակության մասին, ապա պետք է ընդունել, որ դա ձևավորվում էր տարիներ շարունակ, և բնավ բացառապես այսօրվա իշխանության պոպուլիզմի արգասիքը չէ։ Վերջինս միայն իր կողմից խորացրեց առանց այդ էլ տագնապալի իրավիճակը։ Այլ հարց է, որ ներկայիս կառավարությունը, մի կողմից, չի ընդունում կամ չի գիտակցում ստեղծված իրավիճակի ողջ վտանգավորությունը։ Մյուս կողմից, չի փորձում շտկել իր նախորդներից ժառանգություն ստացած սխալները։ Համենայն դեպս չի շտապում դա անել։ Եվ երրորդ, նախկինների սխալներին ավելացնում է իրենը…
Մոտ երկու ամիս առաջ վարչապետը, անդրադառնալով ՃՏՊ-ներին վերաբերող վիճակագրությանը, իր ֆեյսբուքյան էջում գրեց. «Ուրախ եմ տեղեկացնել, որ 2019 թվականի առաջին եռամսյակում նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ ճանապարհատրանսպորտային պատահարների հետևանքով զոհված քաղաքացիների թիվը նվազել է 17,3 տոկոսով: Սա այն դեպքում, երբ ավտոմեքենաների թիվը ավելացել է էականորեն, իսկ արագաչափերով և տեսախցիկների տուգանքները նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի նկատմամբ նվազել են շուրջ 51 հազար հատով»։
Վարչապետն այն ժամանակ լռեց նույն այդ ժամանակահատվածում ՃՏՊ-ների և վթարներից տուժած անձանց քանակի աճի մասին։ Հասկանալի է, թե ինչու կառավարության ղեկավարը որոշեց ուշադրություն հրավիրել միայն դրական ցուցանիշների վրա, շրջանցելով բացասականը։ Իրական, ընդհանուր պատկերը չափազանց մռայլ է և կառավարությունից պահանջում է շտապ միջոցների ձեռնարկում, ինչին իշխանությունն ակնհայտորեն պատրաստ չէ։ Նա պատրաստ չէ ընդունել, որ գործ ունի օպերատիվ ու կոնկրետ լուծումներ պահանջող ֆորս-մաժորային իրավիճակի հետ։
ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА
-
2025-07-24 10:05
Кабмин Армении отреагировал на победу главы группы компаний "Ташир" Самвела Карапетяна в арбитражном споре против правительства РА по делу об огосударствлении компании "Электрические сети Армении" (ЭСА), передает Sputnik Армения.
-
2025-07-23 09:20
На реализацию проекта «Образование – это модно» из средств государственного бюджета не было израсходовано ни одного драма. Финансировались исключительно мероприятия, связанные с деятельностью премьер-министра, в том числе его встречи с гражданами. Об этом на пресс-конференции 16 июля заявил премьер-министр Армении Никол Пашинян, передает News.am. «Государственные средства направляются на обеспечение деятельности премьер-министра. Например, микрофоны и стулья, используемые на этой пресс-конференции, также приобретены за счет бюджета, поскольку служат обеспечению моей официальной деятельности», - отметил он. «Проще говоря, финансировался не сам проект «Образование – это модно», а деятельность премьер-министра – его встречи с гражданами. Сегодня они проходят в рамках одной инициативы, завтра – в формате пресс-конференции или выездной встречи. Даже если я беседую с гражданами прямо посреди села – это также часть официальной деятельности, которая финансируется из государственного бюджета», - добавил Пашинян.
-
2025-07-19 10:06
Премьер-министр Армении Никол Пашинян заявил на пресс-конференции в среду, что через 20 лет видит страну в составе Европейского союза, передает Sputnik Армения. По его словам, Армения стремится к членству в ЕС и ведет работу в этом направлении. "Мы с европейскими партнерами зафиксировали, что это непростой процесс, который требует согласия всех стран-членов. Кроме того, государство должно соответствовать критериям ЕС", - отметил Пашинян. Он подчеркнул, что в Армении реализуются реформы, направленные на соответствие этим требованиям. "Есть два сценария: страна станет членом ЕС или нет. Но даже в случае отказа Армения достигнет уровня европейских стандартов", – добавил премьер.
-
2025-07-18 09:35
Министр экономики Армении Геворг Папоян сообщил об отправке в Россию очередной партии армянского коньяка, передает АРКА. «В период 1-14 июля российско-грузинскую границу пересекли и на территорию России въехали 103 грузовика, груженых бутилированным коньяком из Армении», - написал он в своем ФБ.
ПОСЛЕДНЕЕ ПО ТЕМЕ
-
2020-10-23 19:21
Ըստ Հայաստանի Պետեկամուտների կոմիտեի տվյալների, եկամուտ ապահովող աշխատատեղերի քանակն ընթացիկ տարվա սեպտեմբերին կազմել է 623 հազար: Դա գերազանցում է օգոստոսի ցուցանիշը 14 հազարով, իսկ անցած տարվա սեպտեմբերինը՝ 15,6 հազարով։ Ինչպես նշում է ՊԵԿ-ը, վիճակագրության վարման ողջ պատմության ընթացքում եկամուտ ապահովող աշխատատեղերի 2020թ. սեպտեմբերի ցուցանիշն աննախադեպ է:
-
2020-08-24 22:14
Նիկոլ Փաշինյանը, ինչպես ասում են, անցել է նախկին գործելակերպին։ Որոշել է վերադառնալ երկրի սոցիալ-տնտեսական կյանքի տպավորիչ ցուցանիշները հասարակայնությանը ներկայացնելու երբեմնի ինտենսիվ պրակտիկային։ Սակայն ինչպես նախկինում, այնպես էլ հիմա, նրա հրապարակած թվերը եթե անգամ տպավորիչ են, ապա լոկ իրենց հակասականությամբ և առկա իրավիճակից բացարձակ կտրվածությամբ։
-
2020-08-13 08:49
Ինչպեսև հայկական տնտեսության բազմաթիվ այլ բնագավառներ, խորացող ճգնաժամի պայմաններում անկում է ապրում նաև շինարարության ոլորտը։ Եվ այդ մասին վկայում են ՀՀ Վիճակագրական կոմիտեի տվյալները։ Այսպես, օրերս հրապարակված վիճակագրական տվյալների համաձայն, ընթացիկ տարվա առաջին կիսամյակում Հայաստանում կատարվել են 105,7 մլրդ դրամի շինարարական աշխատանքներ, ինչը կազմում է նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի ծավալի 76,6%-ը։ Այլ կերպ ասած՝ ոլորտն «ընկել է» գրեթե մեկ քառորդով (23,4%-ով)։
-
2020-06-25 10:27
Հայկական տնտեսությունը «տնից դուրս եկավ» և... հայտնվեց է՛լ ավելի խոր մինուսի մեջ Մեր նախորդ համանման մակրոտնտեսական դիտազննումը (ընթացիկ տարվա 4 ամիսների վերաբերյալ) վերնագրված էր «Ապրիլի գարշահոտ «հատապտուղները»: Հայկական տնտեսությունը «նստեց տանը» և հայտնվեց մինուսի մեջ»։ Մայիս ամսվա թարմ վիճակագրությունն ապացուցում է այդ նյութի ենթավերնագրում հնչեցված միտքը…